Gjest Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 jeg utsette mensen med å bare fortsette på nytt brett uten pause??
Katta i sekken Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Tror nok du kan gjøre det. Er ikke så hyggelig å blø på en sånn dag. Lykke til
Mariana_K Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 jeg har prøvd å utsette med å begynne rett på et nytt pillebrett...men det funker ikke for meg, av en eller annen grunn...
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Jeg har alltid gjort det sånn når mensen har kommet ekstra ubeleilig! :-) Lykke til på den store dagen! :-)
Snuppa mi og meg+spiren♥ Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Det skal stå i bruksanvisningen hvordan det gjøres. Er litt forskjellig fra p-pillemerke til p-pillemerke.... Lykke til på den store dagen=)
Plutselig_gravid Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Ville bare tipse deg om at ikke alle det funker å utsette med pillen på, så jeg ville testet om det gikk først. En generalprøve. hehe. Jeg har prøvd å utsette med pillen to ganger (gjorde alt rett til punkt og prikke, men mensen kom likevel) Man kan også få resept på primolut. De skal man begynne på 3 dager før ventet mens. De funket på meg - heldigvis:o) Skulle tatt seg ut å ha mensen på Roskildefestivalen.hehe:o)
hamsterpia Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 Tror det skal stå et sted på lommelegen.no også, hvordan man utsetter mens med forskjellige pilletyper.
Bobine Skrevet 18. juni 2007 #9 Skrevet 18. juni 2007 Jeg brukte yasmin, og det funka på meg. Men kan jo være lurt å ta en generalprøve :-)
Lille nuffe Skrevet 18. juni 2007 #10 Skrevet 18. juni 2007 Det er bare å hoppe rett over på nytt brett uten å ta de placebopillene. Dette funker:) Har gjort det mange ganger!
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #11 Skrevet 18. juni 2007 Jeg har brukt yasmin og hoppet over mensen! Du dropper å ta de hvite pillene, dvs du tar 21 lysegule på ett brett - hopper over de hvite pillene. Du fortsetter bare på et nytt brett med lysegule tabletter frem til du vil ha mensen igjen. Eks: du tar 21 på det vanlige brettet og garderer deg med 7 dager til på pillen, så kan du godt ta en pause på 7 dager (evt ta hvite tabletter i dene perioden). det jeg gjorde var: tok ferdig begge brettene slik at jeg tok 42 lysegule tabletter i strekk, så en uke pause. Har også tatt 63 lysegule tabletter i strekk, ikke noe problem! Er du i tvil: ring legen din. Anbefaler deg å prøve ut dette før den store dagen! Lykke til!
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #12 Skrevet 19. juni 2007 Tusen tusen takk for bra svar alle sammen.Dere er så goe! Skulle gjerne testet det ut,men det rekker jeg desverre ikke..kryss fingre for meg da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå