Gå til innhold

Jeg har menseb den dagen vi gifter oss-bruker yasmin- kan...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg utsette mensen med å bare fortsette på nytt brett uten pause??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok du kan gjøre det. Er ikke så hyggelig å blø på en sånn dag. Lykke til

Skrevet

jeg har prøvd å utsette med å begynne rett på et nytt pillebrett...men det funker ikke for meg, av en eller annen grunn...

Skrevet

Jeg har alltid gjort det sånn når mensen har kommet ekstra ubeleilig! :-) Lykke til på den store dagen! :-)

Skrevet

Det skal stå i bruksanvisningen hvordan det gjøres. Er litt forskjellig fra p-pillemerke til p-pillemerke.... Lykke til på den store dagen=)

Skrevet

Ville bare tipse deg om at ikke alle det funker å utsette med pillen på, så jeg ville testet om det gikk først. En generalprøve. hehe. Jeg har prøvd å utsette med pillen to ganger (gjorde alt rett til punkt og prikke, men mensen kom likevel)

Man kan også få resept på primolut. De skal man begynne på 3 dager før ventet mens. De funket på meg - heldigvis:o) Skulle tatt seg ut å ha mensen på Roskildefestivalen.hehe:o)

Skrevet

Tror det skal stå et sted på lommelegen.no også, hvordan man utsetter mens med forskjellige pilletyper.

Skrevet

Jeg brukte yasmin, og det funka på meg.

Men kan jo være lurt å ta en generalprøve :-)

Skrevet

Det er bare å hoppe rett over på nytt brett uten å ta de placebopillene. Dette funker:) Har gjort det mange ganger!

Skrevet

Jeg har brukt yasmin og hoppet over mensen! Du dropper å ta de hvite pillene, dvs du tar 21 lysegule på ett brett - hopper over de hvite pillene. Du fortsetter bare på et nytt brett med lysegule tabletter frem til du vil ha mensen igjen. Eks: du tar 21 på det vanlige brettet og garderer deg med 7 dager til på pillen, så kan du godt ta en pause på 7 dager (evt ta hvite tabletter i dene perioden). det jeg gjorde var: tok ferdig begge brettene slik at jeg tok 42 lysegule tabletter i strekk, så en uke pause. Har også tatt 63 lysegule tabletter i strekk, ikke noe problem!

Er du i tvil: ring legen din. Anbefaler deg å prøve ut dette før den store dagen!

Lykke til!

Skrevet

Tusen tusen takk for bra svar alle sammen.Dere er så goe! :)

Skulle gjerne testet det ut,men det rekker jeg desverre ikke..kryss fingre for meg da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...