Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Jeg har ønsket meg barn med min samboeri 14 år. Fra før av har jeg to barn på 18 og 21 år. Når jeg var 37 tenkte jeg litt på prøverør osv, men dette var for dyrt for oss på det tidspunktet. Jeg ble førti år i januar og tenkte at nå har i alle fall toget gått, ingen flere barn! Måtte forberede meg på å fylle tiden med noe annet. Så gikk det bare en drøy måned så kjente jeg at noe var i gjære. Jeg var gravid! Første tiden trodde jeg ikke på det. Selv om vi så en liten peanøtt på ultralyden som var syv uker gammelt. Var på ultralyd i forrige uke og der lå det en liten gutt på nesten 19 uker. For oss er det et mirakelt. Jeg er overvektig og vi har aldri klart å bli gravide sammen. Den eneste forskjellen nå fra før er at vi hadde oftere sex. Nesten HVER dag uten å tenke på graviditet. Før var det kanskje hver 14 dag. Så det er håp selv for en på førti. ) Håper andre blir sterkere i troen når de hører dette.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Så fantastisk flott ! Gratulerer så vanvittig masse ! Klem fra
martine68 Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Tusen takk for at du delte denne gladhistorien med oss. Det er så godt å se at det er mulig å få det til. Lykke til videre i svangerskapet.
Dotten Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Så flott. Gratulerer så masse, og lykke til videre med svangerskapet
jenkas69 Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Takk for en oppmuntrende og lykkelig historie! Det gir håp ja:) Gratulerer så masse, og lykke til videre i svangerskapet!
håperpå7 Skrevet 19. juni 2007 #6 Skrevet 19. juni 2007 Gratulerer så indelig mye! Vi trenger sånne historier så mye som vi blir servert negative statistikker til stadighet. Lykke til videre!
kaje Skrevet 19. juni 2007 #8 Skrevet 19. juni 2007 Fint med slike lykkelige historier, jeg suger de til meg og faar mere optimisme til aa staa paa videre. Gratulerer og lykke til :>))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå