*bolla pinnsvin* Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Sånne som er så hvite at man tydelig kan se at du har bleket tennene? Hos tannlegen, skulle jeg tro.
Libido- Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Litt sent siden du allerede er made in norway? Men du får skikkelig og proff tannbleking hos tannleger.
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 *ler*....ja det er vel tannlegene det som fixer tennene =0))
♥Prinzessin♥ Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Mener du digre, blå tenner? Enhver tannlege med respekt for seg selv gir deg ikke et slikt horrorglis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå