kh00 Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Hei sliter med bekkenlåsning ihvertfall sier kiropraktoren det. Har vært der 4 ganger nå men synes heller jeg blir dårligere. Noen som har brukt annen behandling som har hjulpet?
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Jeg sliter med det samme på den ene siden. Har vært hos kiropraktor to ganger nå, og skal igjen til uka. Det er også betent hos meg. Jeg fikk beskjed om å gå mye, merker at det hjelper. Hadde det samme før jul, og det gikk over etterhvert. Var da hos kiropraktor 5-6 ganger...
♡ A & E ♡ Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 det som hjalp for meg var å spasere og spasere og spasere, helst på ulent terreng. lykke til:)
kh00 Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2007 Takk takk, i tillegg til kiropraktor, eller gikk det over av seg selv??
♡ A & E ♡ Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 gikk over av seg selv. kan jo ennå kjenne hvis jeg løfter på en spesiell måte men fin nå.
Måsa so skit på ferjo Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Gå mye og investere i gode sko er en stor hjelp. Men når det låser seg fullstendig her med meg, må jeg ha kiropraktor i tillegg. De 4-5 første gangene kjenner jeg ikke noen bedring, heller verre siden han bruker de første behandlingene til å "låse" bekkenet opp igjen for så å bruke de siste 2-3 behandlingene til å stabilisere behandlingene. Men når jeg kjenner at det er en låsning i vente, løser det seg oftest av seg selv med en god spasertur i skogsveien med lange oppoverbakker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå