Gå til innhold

Et lite spørsmål til dere som har født..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som husker om det var ekstra mye liv i magen dagene rett før fødselen startet, eller..?! Er sååå klar, og snuppa er jo helt baluba inni der - men litt ønsketenkning å tro det er et tegn kanskje... ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm..ja det hva litt ekstra husker jeg helt rett nå...men jeg hadde jo vaska hele huset på kvelden så han hva ganske vill etter på..vannet gikk mårran etterpå...men det trenger jo ikke å være det...=)Men håper det førr di skyld=)=)

Skrevet

Her var det rolig baby de siste dagene....men dette varierer jo fra person til person!

Sender over litt fødestøv til deg jeg så tenker jeg det får litt fortgang i sakene...:)

Skrevet

Rolig, ja.. hmmm, uff da.. hehe. Men tar imot fødestøv med stoooooor takk :-)

Har helt angst for å gå to uker over, virker så fryktelig lenge til...!! Vil hilse på snuppa mi NÅ jeg :-D

Skrevet

Babyen min var minst like aktiv som vanleg, kanskje litt meir enn vanleg også. Jordmora merka jo det under fødselen óg, Ada "sparka" seg nedover i bekkenet *hehe*

Skrevet

begge mine to var veldig rolige de siste dagene før fødsel, og denne tredje er blitt likedann nå...

Skrevet

Hehe, høres bra ut - det er nemlig min teori også - at hun sparker seg vei nedover der ;-)

Skal til kontroll på onsdag, termindagen, blir spennende å se om hodet endelig har festet seg - foreløpig har det bare ligget veldig godt nedi der, men ikke festa seg. Har fortsatt traumer om at vannet går når jeg er ute og går i byen, og må legge meg rett ut på gata.. hehe.

Skrevet

Hos meg festa ikkje hovudet seg før eg hadde 5cm opning og var godt inne i fødselen - ikkje noko å bekymre seg over. Mest sannsynleg startar jo fødselen med rier. Men eg forstår veldig godt den "angsten" for å måtte legge seg ned på open gate, følte det sånn sjølv... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...