Forskeren Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Ja, det var i grunnen sp. målet... Hadde aldri hjemmebesøk med førstemann, så lurer på om jeg må ordne kaffe m/tilbehør e.l.
Nit@™ Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Nei, dem kommer ikke for å drikke kaffe og spise kaker. Har aldri servert noe!
Ådæven Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Jeg bestilte tapas og kake.¨ Helsesøstere spiser unormalt mye så du bør bestille en god del. ..
Torpekjærringa Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 En kopp kaffe / te setter hun sikkert pris på ) Jeg spurte iallefall , og det ville hun gjerne ha ;o)
suseduse Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 vi ga kaffe fordi vi hadde på kanna.. kan jo spørre om hu vil ha noe å drikke evt
Stratos med 3 barn Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 Spar deg bryet! Jeg disket opp med kaffe og hjemmebakte skoleboller, men dama ville ikke ha noe.....
Forskeren Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 18. juni 2007 Takker for svar. Kan jo høre om hun vil ha noe å drikke, men da tror jeg ikke jeg styrer noe med å ordne mat. De kommer vel primært for å informere, antar jeg.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 18. juni 2007 #10 Skrevet 18. juni 2007 Går jo ann å ha ei skål twist eller noe stående slik at du har noe søtt til kaffen dersom hun ønsker en kopp. Trenger ikke gjøre det mer komplisert enn det.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 18. juni 2007 #11 Skrevet 18. juni 2007 Med første så hadde vi en relativt ung helsesøster og vi fikk streng beskjed om ikke å bruke tid og krefter på det.. Nå er vi på ny helsestasjon og har fått "tildelt" en litt eldre helsesøster.. Hun har ikke sagt noe, MEN.. jeg serverer aldri kaffe og kaker.. Kommer til å sette frem noe frukt (det har vi alltid uansett.. ) men kan hende vi tar oss bryet med å kutte opp litt..
mamelukken Skrevet 18. juni 2007 #12 Skrevet 18. juni 2007 Hihi... da helsesøster var på besøk hos oss satt vi og prata i et par timer tror jeg, veldig trivelig... og etterpå kom jeg på at kanskje dama kunne ha fått en kopp kaffe. Men tror ikke de forventer noe, og de er sikkert vant med mødre i ammetåka som ikke kommer på sånt;-)
Nickeguri Skrevet 18. juni 2007 #13 Skrevet 18. juni 2007 Jeg tipper mange helsesøstre blir glade for ikke å få kaker etc på hjemmebesøk, jeg! De farter vel rundt fra hjem til hjem støtt og stadig, og hadde nok blitt gode og runde hvis de skulle spist kaker på hvert hjemmebesøk, ja. Og da hadde det ikke blitt mye til god HELSE på HELSEsøster, nei..... Men greit å høre om den sunne søstra vil ha noe å drikke, da. Noe sunt, selvsagt..........
fiskarsson Skrevet 18. juni 2007 #14 Skrevet 18. juni 2007 Jeg serverte brownie og cola:) hehe sånn kjøpe kake! hadde glemt at hun skulle komme, og plutselig stod hun der! hehe men hun var storfornøyd, og vi spiste opp hele kaken;) Synes det er greit kunne be folk på noe når di skal sitte ned et par timer liksom..hadde nok gjort mer ut av det om jeg hadde husket på at hun skulle komme, smørbrød eller noe.. Men skjønner jo dem som ikke gidder da..er opp til hver enkelt tror jeg;)
klg,2 boys now:) Skrevet 18. juni 2007 #15 Skrevet 18. juni 2007 jeg hadde vasket og disket opp med kaffe og kake.så sa hun at hun hadde glemt å si fra at hun ikke skal ha noe servering.regner med du har ikke tid til slikt,kommer ikke for å få servering og hvor rent du har det..så kikket hun seg rundt med det blikket...hadde mest lyst til å si at for en time siden lå jeg på alle 4 å vasket gulv!!!med keisersnitt sår å det hele..likte ikke opplegget der jeg,men ingen servring til de ihvertfall
Monajenten Skrevet 18. juni 2007 #16 Skrevet 18. juni 2007 Hehehe ser for meg helsesøstre så runde som fotballer som vagger fra hus til hus og ber om kake;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå