o7baby Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Leste akkuratt tråden om å massere "puten" under foten, som gjerne hovner opp når man er gravid, for å få igang fødselen. Er den hoven hos noen av dere? Jeg er nemlig hoven under høyre fot, men legen sa at jeg hadde betennelse i en sene. Har veldig vondt etter å ha gått litt og hele benet "dovner" bort. Det var visst vanlig å få kortison eller antibiotika mot dette, men det ville ikke legen gi meg siden jeg er gravid. Nå lurer jeg på om legen kan ha tatt feil... Kanskje det bare er "puten" min. Lurer derfor på om noen av dere har det sånn som meg? At det gjør vondt å gå og at foten dovner bort. Og det er hovent hele tiden. Blir glad for svar!
Gjest Ut på tur Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Jeg har vært øm i føttene omtrent hele svangerskapet, men har vært redd for å få for mye masasje av mannen min av frykt for hva sonene kan medføre. Mamma var til behandling hos en fotsone terapaut (som også jeg kjenner og stoler på) hun sa at under foten kan vi ikke få gjort så mye galt. Sonene for livmoren ligger bak på ankelen rett over helen. Det er bl.a de sonene de bruker når noen ønsker å bli gravid. Det høres derfor merkelig ut at det å masere disse putene skal starte fødselen....for jeg er ALT for tidlig ute til å starte nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå