Gjest Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Tenkte på det til gutten min som blir 5 i juli.Vil helst lage selskap selv som vi gjorde i fjor,men vi skal be flere i år p.g.a flere venner og har slett ikke plass.Dessuten skal vi flytte på den tiden..Er jeg en dårlig mor p.g.a dette??Er ikke så overbegeistret for dette stedet,men det er rimeligere enn sånne lekeland..
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Jeg synes "alle" barn bør ha en bursdag på Mc Donald`s en eller annen gang, jeg da.. Har selv vært i det, og er jo veldig stas med å lage egen is osv. Hadde ikke hatt noe problemer med det om snuppa ble bedt i bursdag på MC;) =) Og hvis gutten din ønsker det - kjør for det du=)
*bolla pinnsvin* Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Ikke så veldig fan, men i nøden spiser fanden fluer. Dårlig mor er du i hvert fall ikke
bente69;) Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Det er en grunn for at jeg ikke skal invitere til bursdagsfeiring på MC Donalds å det er forde det er alt for dyrt. Så mye penger bruker ikke jeg på bursdagsfeiring, syns det er rimlig unødvendig.... Syns på ingen måte du er noe dårlig mor av den grunn, det er sikkert topp å ha bursdag der om en har råd til å bruke så mye penger på bursdagsselskap.
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 Er ikke sikker,men håper at det er billigere enn zitrus som tar 130 pr unge !!!
3 blå Skrevet 18. juni 2007 #9 Skrevet 18. juni 2007 Når jeg jobba på McDonalds for 5-6 år siden kosta bursdag 150 (eller var det 200?) for selskapet, og så må du i tillegg plusse på hvor mange barnemenyer du skal ha. De kosta på min tid ca 35 korner. Det varer i 1,5 time tror jeg... Noen av vertinnene er kjempeflinke å lage gøy og leker for barna, mens andre er veldig tafatte... Kommer sikkert til å gjøre det selv en gang hvis litjen insisterer...
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 18. juni 2007 #10 Skrevet 18. juni 2007 Jeg har intrykk av at barna synes det er stas å feire på mc``n:-))
Stratos med 3 barn Skrevet 18. juni 2007 #11 Skrevet 18. juni 2007 Dårlig mor er du alldeles ikke! Alle skal da igjennom en periode der bursdag på mcdonalds er hipt, så er det vel gocart, peppes, alene hjemmefest osv osv
Süsse Skrevet 18. juni 2007 #12 Skrevet 18. juni 2007 Selv synes jeg det er helt tragisk, men hva gjör man vel hvis barna synes det er stas.
It's all about me Skrevet 18. juni 2007 #13 Skrevet 18. juni 2007 Det er swikkert kjempegøy for barne og enkelt for foreldrene, men som gjest utenom så hater jeg det. Barn er herlige de altså, men å ha de hylende rundt seg når en prøver å nyte et ikke akkurat så billig burgermåltid er pyton. Dette er ikke kritikk til foreldrene som har selskap der, vel heller til Mc Donalds som ikke har tenkt lengre enn å ha et eget rom til dette.
It's all about me Skrevet 18. juni 2007 #14 Skrevet 18. juni 2007 Ups, sorry for ekstremt mange skriveleif, men er sliten idag.
1kar&1møy&meg™ Skrevet 18. juni 2007 #15 Skrevet 18. juni 2007 kanskje feiring på dolly er rimeligere?????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå