Gå til innhold

noen med fullgått svangerskap etter en SA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har opplevd en eller flrer SA og deretter har det gått bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En Sa og er nå gravid i uke 26.

Alt ser helt fint ut :)

Skrevet

Hadde en ex.u i mars 06, ble gravid igjen i sept, okt 06. Er nå 38+6, og veldig klar for fødsel=) Så det er håp!! Lykke til!

Skrevet

ikke fullgått svangerskap enda, men er i uke 27. Har hatt 1 SA!

Skrevet

Mistet i uke 8 i september (SA) og ble gravid på nytt ved neste EL i slutten av november. Tror dessverre det er ganske vanlig å oppleve å miste første gang man er gravid, kjenner mange andre som har opplevd dette og som har både en og to unger nå.

Hadde blødninger i uke 6-7, men nå er det et sprell levende knøtt her inne :)

Lykke til!!!!

Skrevet

Hadde en SA i uke 5/6 i oktober. Ble gravid på neste EL, er nå i uke 33 med tvillinger. Ingen komplikasjoner eller blødninger!

Skrevet

Har ett barn og fikk så en SA. Er gravid i uke 22 og alt ser bra ut. Jeg kjenner flest som har mistet det som skulle vært nr 2, men som har fått barn etterpå.

Skrevet

Hadde en sa i okt-00, fullgått sv.skap i juli-01, 4 sa iløpet av 03 og 04, så fullgått sv.skap i juni-06 og er nå gravid i uke 30 med nr 3 som er ventet i august:-) så jeg har tro på det meste:-) ingen som vet hvorfor jeg har mistet så mange ganger, var under utredning da gojenta kom:-)

Skrevet

d var godt å høre.jeg har 2 barn født 02 og 03, 1 SA mai 07 nå og fikk blødning i går som jeg ikke vet er mensen eller sa..er rester i blodet..men begynner tro det er vanlig mensen.håper spiren klorer seg fast neste gang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...