Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Har jo barn som er mer modne en de som er inne her! Tenk vist dere får et barn med stoffskifte problem blir fet og mobbet hver dag!! er det rart barn blir mobbere?????, får spiseforstyrelser, syntes det er trist at enkelte her inne har oppgaven med og oppdra barn ! har dere sett hvor jævlig kaldt samfunnet har blitt, hva med om vi hjelper barna våres og like mennesker for hvordan de er ikke hvordan de ser ut, Vi har ansvaret for neste genrasjon, det er faen meg skremmende når man leser sånne jævla barnslige innlegg!!!!!!!!!!!!!!
PintSizedDictator Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 *Applaus* Eg e helt enig med deg:) Det viktigste barna kan lære av freldrene sine e empati og medmenneskelighet:)
nubse Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Selv om jeg ikke syns feite folk er så vakkert kommer jeg da aldri til å si det til barna mine! Like lite som jeg kommer til å henge slankekuren min på kjøleskapet... Ja, jeg er en av "slankerne", syns sjøl jeg har ekkelt, dissende fett som tyter over bukselinningen. Men har samtidig svært så empatiske barn. Forstå det de som kan...
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Burde du ikke heller fokusere på viktigere ting.og det er utrolig hva barn tar opp av signaler hos sine foreldre........ Om du er opptatt av dette selv er jo det ganske greit, men det er snakk om at når man legger ut sterke innlegg på nettet ja da syntes jeg det sier noe om de som personer og hvilken rollemodeller man er for sine barn og ikke minst andres barn!!
nubse Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 He he...Fokusere på viktigere ting... Tror du det er fettet mitt som er det viktigste fokuset jeg har i livet mitt? Litt sneversynt, men i DENNE sammenhengen valgte jeg å ta det fram.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå