Torpekjærringa Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Hællæ....det er den uthvilte & lykkelige hjemvendte kjærringa som roper ;o) Hihi !! Alt bra? Noen fler hus i sikte?Nå ligger vårt ute ........ spennende :-/ visning på torsdag - trur ikke det kommer et eneste menneske jeg ! (
Torpekjærringa Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 18. juni 2007 halloooo ....? Er du ikke er kanskje ? trener vell du............. flinka )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå