Gå til innhold

Bare en ting jeg har fundert på...?? Ang. blåmerker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor får noen lettere blåmerker en andre?? Jeg får periodehvis blåmerker bare jeg ser stygt på en stein.. Nå har jeg vært full av blåmerker i snart en mnd.. Ikke små søte.., men passe store, gule og lilla...

Men kan jo ikke huske hvor jeg får de henne??

Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg satt og titta i medisinske ordboka mi, og da fant jeg faktisk en betegnelse på denne "sykdommen"1 Men finner den ikke igjen :(

Jeg også har veldig lett for det! Aner ikke hva jeg er borti!

Nå ser det ut som jeg har blitt skamslått av sambo, pga jeg går på blodfortynnende og da blir det jo enda verre:)

Skrevet

Ååååh, sånn er jeg også! Det er helt fryktelig - kan jo knapt gå med skjørt om sommern. Jobber i butikk og driver stadig og smådunker borti podier og binger. Nå er jo det forsåvidt god nok grunn til å få blåmerke, men det er jo bare 1/3 som kommer av sånne ting. Resten bare dukker opp!

Hvis noen har noe tips til hva man kan gjøre for å unngå å få disse som "kommer av seg selv" så er jeg overlykkelig!!

Skrevet

Jeg får også lett blåmerker. Helt ille, pg i noen perioder er jeg verre enn andre. Pergamenthud tror jeg det heter

Skrevet

ah, sånn er jeg også blitt etter svangerskapet... ikke pent i det hele tatt. Får vel uansett være fornøyd med kroppen min så lenge man er friske og raske :)

Skrevet

beskjed fra sambo... : Da er det på tide å holde seg unna steinen.. hehe :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...