Gå til innhold

Ferie snart?


MÅNS m/lilleMarius

Anbefalte innlegg

Noen som skal på ferie snart?

Vi reiser på hytta til Sverige og skal kose oss snart.

Jaggu meg mye som må pakkes for en liten tur!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er mye som skal være med bare en drar en tur på butikken;)

 

Her ser det ikke ut til at det blir noen ferietur.(kanskje en tur for å besøke oldefar) Får ta noen dagsturer en gang i blandt i steden. Blir litt mye å dra på lange turer med to små under 2 år. Kan jo håpe sommeren blir fin, så kan vi jo være mye ute å kose oss oxo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 dagers ferie i nord før vi retunerer hjem for så å vende nesen vestover til Stavanger. Jeg gleder meg!!! Litt avlastning blir deilig:-)

GOD SOMMER!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det bare små turer på hytte som er under 1 time unna. Vi har allerede vært på en helgetur og det tok oss mange timer å komme ut av huset. Utrolig hvor mye en liten pjokk skal ha med seg! Var litt usikker på hvordan han ville trives med ny soveplass men han sov som aldri før. Mye god sjøluft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og lille prinsen tok oss en tur hjem til østlandet for en ukes tid siden. Var litt smånærvøs ettersom alle gikk og maste om problemene med trykket i flyet og hvordan Theo kunne reagere på det. Da vi endelig satt på flyet sov Theo og det gjorde han helt til vi kom fram. ;) På tilbaketuren ammet jeg da vi landet så han var glad og fornøyd da og han. :)

 

Om et par uker skal samboer også være med og jeg må si jeg gleder meg mer denne gangen som jeg vet at det mest sansynlig går greit. :) Da blir det en uke sammen med besteforeldre/foreldre på Hamar.

 

Noen som har negative erfaringen med fly?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har "ferie" nå:) Blir bare noen småturer hit og dit..bl.annet en helgetur på hytta til pappa og de som er 1/2times tur unna:) Vi holder på med å pusse opp kjelleren så det meste av tiden, og pengene, forsvinner der. Med ny baby og alt så tar vi det helt kuli denne sesongen, skal kose oss masse her hjemme og satser på kjempevær:) Snart skal vi hå dåp og det nærmer seg dato for et bryllup vi skal i oxo.

Får heller ta en skikkelig ferie til neste år med en ordentlig tur:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lady Ivory:

 

Endel små barn kan lett få vondt i ørene på flyturen ned som skyldes trange øreganger/dotter i ørene.... Endel mener at det hjelper å amme rett før landing..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MÅNS;

 

Akkurat det jeg har hørt og. Siden han sov godt den ene turen merket han nok ikke noe, men jeg ammet mens vi landet på turen tibake så det var sikkert derfor han ikke hadde det ubehagelig da heller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi reiser til england om 2 uker for aa besoeke familie og dra i bryllup. er spent paa hvordan det skal gaa...er jo begrenset hvor mye man kan dra med seg da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...