bente69;) Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Vet ikke, men jeg fikk beskjed om dobbelpergokur førstkommende pp, så en pp uten pergo, så en ny pp med pergo, osv til jeg hadde tatt tredje pergokur.
Dolly Duck Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Min gyn sa ingenting om jeg skulle ta det to mnd eller flere på rad (hun skrev ut 6 DOBLE kurer til meg - hadde altså ikke særlig tro på meg...). Men apotekteknikeren sa VELDIG klart ifra om at jeg burde ha minst en, helst to pausemåneder fordi pergo er så sterkt at det gule legemet som skal produsere progesteron, blir ødelagt dermed fester ikke egget seg uansett. Det virker også i pausemåned sa hun. Hos meg stemte det. Ble ikke gravid hverken med dobbel pergo, i pausemåned eller med enkel kur. Nå da jeg ble gravid, var det 2. pausemåned. Om det hadde noe med pergo å gjør eller ei, det vet jeg jo ikke... Så her ligger en del pakker pergo i skapet om noen vil ha, ja... hihi Lykke til! =)
lisa:-) Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 jeg fikk bedskjed om å ta dem etterhverandre,3 måneder på rad. Gynokologen min er utrolig flink, og ekspert på infertilitet. Jeg ble gravid på 2. pergokur, og det har gått kjempefint. Lykke til
kaje Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2007 Takk for svarene :>)) Var skikkelig deppa i gaar naar TR kom, men idag er jeg klar for en ny runde...
♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Min flinke gyn er VELDIG streng og vil IKKE at jeg skal gå på Pergo hver måned, maks annenhver måned! Han sier det er stor økning av cyster hos dem som går på Pergo hver måned, men at annenhver måned ikke øker den faren nevneverdig... Så da stoler jeg på han og tar annenhver måned. Nå skal jeg begynne med dobbel kur, men også den annenhver måned ettersom den virker også i pausemåneden... Klem og lykke til fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå