Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har det byrja gjere vondt i stinga etter fødselen, det er fire dagar sidan. Er det vanleg at det byrjar svi NO (det har ikkje vore VONDT før, berre litt ubehageleg)

Har sitte meir i dag enn tidlegare då. Sidan halebeinet fekk ein støyt då Ada kom har eg ikkje orka sitte, men i dag har det blitt meir sitting sidan halebeinet er litt betre. Kanskje det er med på å gjere stinga vondare, sidan dei ikkje har fått "belastning" før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke svare deg på hvorfor, men jeg hadde vondt i 3-4 dager etter fødsel, så var underlivet akkurat som før.. men i dag fikk jeg plutselig vondt igjen (er 11 dager siden fødsel nå).. men da tok jeg meg et grønnsåpe bad, og det gjorde susen :) kanskje noe du også kan prøve?

Skrevet

tosofo, er du her nå!?!?! Gratulerer og velkommen etter :-D

Skrevet

Tusen takk mayaya! Fekk ei jente (ja, det var ei jente som hadde gøymt seg i gutemagen min, dei fleste var ganske overraska sidan ALLE tippa gut)

Skrevet

Så artig! Jeg synes det er tøft at dere ikke visste jeg altså! Jeg er nok aaalt for nysgjerrig :-p

Skrevet

Ta masse grønnsåpe, og godt, varmt vann. sitt der i 20 min. det hjalp i hvertfall meg mye.

Gratulerer så masse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...