Gå til innhold

Nei det Hts Besafe 123 setet var altfor stort til mini gitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står fra 15 kg, men man må være lang nok også..hehe

Da blir det ett Besafe Izi comfort istedet :o) fra 9 til 18 kg..Satt myye bedre i det

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilket sete har dere fra før da?

Skrevet

Vi solgte bilen og solgte også Izi comfort setet vårt..dumme som vi var..men det var det jeg hadde fra før og var godt fornøyd

Skrevet

Hvor lang er gutten din da?? Mini våres er 93 lang og veier nesten 17 kg.., så vi må nok snart ty til et sånt sete,. Selvom han ikke fyller alders anbefalningene..=/

Skrevet

Oki.. Hvor gammel er han da?? Mini her er 19 mnd.., så har jo egentlig ikke lyst til og sette han i større sete..

Skrevet

2 år og 9 mnd...men det er leeeeenge til han kan bruke et slikt sete...Gutten din er altfor liten

Skrevet

Har du prøvd cybex sete?? Dette passet min perfekt! Min erfaring er at setene er forskjellige, og et sete som er bra for et barn er ikke sikkert er bra for et annet. Så ta med branet i en butikk hvor de har stort utvalg.

Her er link til sete vi tilslutt valgte.

http://cybex-online.com/website/cybex_solution.php?modell=stefan

Skrevet

Setene går ikke på alder, men vekt og høyde

Skrevet

Hennes gutt er da ikke for liten når han er 93 cm og 17 kilo???

Skrevet

Har man ikke noe valg så har man ikke noe valg.. Har vært og prøvd seter i butikker.. Ikke det setet der jeg ble anbefalt.., men mini satt ihvertfall veldig bra i det..

Skrevet

nei, som sagt går det på vekt (over 15kg. og høyde)

Skrevet

Det er jo det viktigste at minien sitter bra og ikke det du ble anbefalt. Jeg valgte også et annet sete enn jeg ble anbefalt og er superfornøyd :) Lykke til med kjøpet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...