Gå til innhold

Mye gråting/sutring/skriking?


MÅNS m/lilleMarius

Anbefalte innlegg

er det bare min som er sånn?

noen dager her er det mye gråting/skriking..

selvom han har ren bleie, er mett, får kos, jeg ikke har spist ting han kan få luft i magen av osv.. FRUSTERENDE!!!!

virker av og til som om ingenting er bra nok!!! :(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

min er slik når han ikke klare å falle i søvn av seg selv, når han er overtrøtt.. då er det ingen ting som hjelper annet enn å bysse, gå og kose med smokken helt til han sovne, og helst la han sove i armkroken, legger jeg han ned så vokner han med et skrik... nå ligger han vedsiden av meg og pludrer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jenten min er veldig urolig, har vært det fra dag en. Jeg har båret på ho i 6 uker nå. Hun kan ikke ligge rolig i 5 min for seg selv. Hele dagen/kvelden må jeg bære på ho eller dysse frem og tilbake i lenestolen på stua. Hun er også urolig i bil og når jeg er ute å triller en tur i vogna. Jeg har prøvd 2 behandlinger hos kiropraktor men det har ikke hjulpet hittil. Jeg har kjøpt Fisher-Price Aquarium cradle swing vugge som går for batterier, har forskjellige hastigheter og spiller forskjellige sanger. Hun liker å sitte i den korte perioder om gangen. Nok til at jeg får fred til å spise og avlaste armen litt. Jeg var på sykehuset med ho på ultralyd, der så dem at hun hadde mye luft i tarmene og hun fikk diagnosen kolikk. Så nå ser jeg frem til at hun blir 3-4 måneder gammel, da blir hun forhåpentligvis kvitt den kolikken. Det er jævli slitsomt, er UTROLIG SLITEN.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har hatt øreverk!!! oppdaget det ved en tilfeldighet. sjekket hos legen og hun hadde mellomørebetennelse.

 

oppførte seg akkurat slik du beskriver. ingen ting var bra nok og ble krakilsk hvis man la henne ned. hun er egentlig en sovedukke og veldig rolig så ante ugler i mosen...

legene gir ikke behandling annet enn paracet.. vi prøvde alternativt..

ørelysbehandling. det gjorde susen!! nu er hun rolig og fin igjen. ikke noe skriking. ville sjekket dette jeg(det har du vel kanskje gjordt allerede men..)

 

hos oss varte dette i nesten 4 uker før vi fikk tips om ørelysbehandling

holdt på å bli gale. og vesla hadde jo helt klart vondt!

 

 

prøv /sjekk det kan jo være noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAKK FOR TIPS. SKAL PÅ HELSESTASJONEN PÅ BARSELTREFF IDAG OG KAN SPØRRE...

BEDRET SEG LITT..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...