Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på deg.

Har ikke sett deg så mye her inne, men har vel ikke vært her mye jeg heller. Ser du venter på mensen, det gjør vel i grunnen jeg og. Begynte å spotte i dag, så da kommer den nok snart. Da kan jeg ringe inn til riksen og få dato for oppstart. For en gangs skyld en grunn til å vente på mens!

Har du fått beskjed om når du kan starte opp neste gang? Hadde vært koselig om vi kunne stikke litt samtidig. :o) Men jeg starter forhåpentligvis om en måned, og det er kanskje litt tidligere enn deg?

Har skrevet på veggen din på facebook, vet ikke om du har sett det.

Klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk om sola....

Der kom den jaggu meg, to dager for tidlig faktisk. Og jeg både temper og bruker EL-tester. Da ble det kort syklus på meg da, 29 dager. Forrige var på 34. Er det tanta di som har gått feil mon tro? I såfall kommer kanskje min til deg på onsdag...

Får prøve å finne litt tid i morgen til å ringe riksen, men ikke helt sikker på hvor lett det er fra jobb. Ikke så mye privatliv der, og laaaang kø på riksen.

Skrevet

Hei!

skrev akkurat et langt svar,men borte ble det....

tanta di kom ja...kanskje like greit,så er dere igang snart?!

jeg kastet bort en test i dag jeg da.den var jo seff neg...

er 6-8 dager over ikm nå...hmm...

jeg fikk beskjed om at Riksen holdt stengt fra midten av juni

til midten av august.....

men kanskje jeg skal prøve å ringe også da,når tanta kommer.

så spennende det blir å høre i morgen,håper du får tak i de og

at du kommer igang om ikke så lenge:-)

du får holde meg oppdatert!!

får fortsette å vente på tanta jeg.har hverken vondt i magen eller puppene,så skal ikke klage.liker bare ikke sånn usikkerhet.

pluttselig er hun der en dag det ikke passer.....

klem

Skrevet

Tror ikke de har stengt så lenge, 3 uker fikk jeg beskjed om, og det var visst 29,30 og 31. Da rekker jeg forhåpentligvis å bli med på denne syklusen.

Hadde ikke ventet at hu skulle komme i dag da, pleier jo alltid å ha 13 dager mellom EL og mens, så vet ikke hva som har skjedd. Iallefall glad jeg slipper den ventinga du må slite med nå, det er kjedelig det. Kommer liksom ikke videre uten mens, og er man ikke gravid så kan den jo like godt bare komme. Tempen gikk ned i dag, så jeg lurte litt på om mensen kom tidligere.

Men lurer på når EL kommer neste gang da? Dag 18 denne måneden, 21 forrige måned. Lurer på om det har noe å si i forhold til oppstart, eller om det viktigste er at jeg er over EL? Får spørre når jeg kommer gjennom på tlf.... :o)

Klemmer

Skrevet

ok,det er kanskje forskjell på seksjonene(ivf og aih).

du får jo en annen syklus når du begynner på medisiner,så da

har det ikke noe å si når du pleier å ha el.

jeg har hatt 24 dagers syklus de siste mnd og nå er jeg på dag 31 eller 32....

som du sier er det kjedelig å bare vente....hvertfall så lenge en vet at

en ikke er gravid.

er ikke noe stress egentlig,bare kjedelig hvis hun kommer når jeg er på

jobb eller no...

lurer på om jeg hører noe om ivf snart...

søkte jo i begynnelsen av mars...

og aih skal ikke ha noe å si.

får høre neste gang jeg snakker med de.

masse lykke til i morgen,håper du får et positivt svar:-)

hadde vært gøy om dere også kom igang nå!

Skrevet

Åja, tenkte ikke på at det kunne være forskjell på aih og ivf-seksjonen, det har du jo kanskje rett i. Vet at jeg MÅ være over EL før jeg får starte på spray, for har sett flere som har ventet veldig pga de ikke fikk starte opp uten EL. Men om det er 6 eller 8 dager over EL har kanskje ikke så mye å si, bare den har vært. Syklusen etter blir helt annerledes pga av alle hormonene, så da kan jeg overlate alt ansvaret for eggene mine til legen. :o)

Skal gi deg oppdatering hvis jeg kommer gjennom til sykepleier i morgen. Spennende dette. Sender deg litt tante-støv, siden jeg ikke har noe babystøv å sende.

Skrevet

åja,man begynner etter el ja.

på aih begynner man jo på dag 3-5.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...