Endelig_mamma<3 Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 jeg sluttet med pilla november i fjor, ble gravid i januar, mistet i begynnelsen av mars, fikk en infeksjon og har hatt en vanlig mens.... men nå venter jeg mensen igjen, men den "kommer ikke".. har hatt vanlig syklus, 28 dager eller litt kortere, aldri over det. tok en test sent idag, siden man kan teste når som helst på dagen man venter mens osv.. men med den varmen som har vært idag, har jeg helt i meg MYE vann, gjorde også det rett før jeg tok testen.. testen ble negativ...kan det ha noe å si? eller kan TR plutselig komme.. har gått med murringer hele helga (gjorde det forje gang også). er det noen som vet noe eller er det bare å vente på den mnd. besøken?
Erisa* Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Det er nok lurest å teste med morgenurin så tidlig. Ikke alle har høyt nok nivå av hCG rundt IKM til at det er merkbart i vanlig urin, men de kan ha det i morgenurinen der konsentrasjonen er høyere. Hvis du måler en uke eller to etter IKM, vil det ikke ha så mye å si når du tester. Det kan absolutt ha mye å si at du har fått i deg mye væske, for da fortynnes urinen, og hCG-konsentrasjonen går ned. Sånne murringer er veldig vanlig når man er gravid, men selvfølgelig også når mensen er på vei:) Lykke til!
Endelig_mamma<3 Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2007 jeg har en aktiv jobb, så det går i væske mengder på 3-4 liter på jobb også er jeg ufattelig tørst når jeg kommer hjem.. forje gang testet jeg på morran, men jeg kunne ikke vente idag:) men fargen på urinen var også ganske utvannet.. det kan være at jeg er litt paranoid, men vil jo ha en liten en også kan jeg og vet ikke så mye om graviditet ol. så det er veldig hyggelig at noen svarer:)
lillegull2 Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Ventinga er utholdelig... Morgenurinen er nok best, du har nok testet litt for tidlig. Prøv heller i morgen tidlig! Lykke til!
Endelig_mamma<3 Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2007 trenger all den lykke til`n jeg kan få takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå