Becky333 Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Hei. Jeg sluttet på ppiller i april, og så fikk jeg mensen som vanlig, og så gikk det ca 30 dager så fikk jeg mensen igjen. Betyr det at syklusen min er 30 dager da? eller vil den uansett variere framover. Har IKM idag, men føler at mensen kommer, litt murringer nederst i magen som vanlig, så den er vel på vei antar jeg. Men supert hvis noen kan svare på syklusspørsmålet er forøvrig i 2 pp. hilsen krysser-fingerne!!
millymolly&mini Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Etter ppiller hadde jeg sykluser på mellom 32 og 38 i sju sykluser! Tror det betyr at du har ca 30 dager i mellom, men kan variere med et par dager etter ppille slutt. Håper det stabiliserer seg slik at du vet ca eggeløsning og blir fort gravid:) Lykke til!
løveprinsen <3 Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Hei igjen snart_gravid. Litt vanskelig å svare på det syklussp.målet. Det kan jo variere fra mnd til mnd. Da jeg sluttet på p-pillen var 1.periode på 29 dager og den neste på 26, så var det tilbake til 29 og så ble jeg gravid. For å finne el gikk jeg ut fra at det var 28 dager og fant el. Jeg har i dag gått over til 2. pp etter MA, da TR kom i dag. Må nå vente i en hel mnd. Det er sååå leeeenge til. Hvordan er ståa ellers med deg da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå