Monajenten Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 En fin by for en mamma og en fem måneder gammel gutt å slappe av i fire dager? Og gjerne shoppe litt også?
prekæs Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Tror jeg har snakket med deg om den byen før? Flott by, men skal du ha med baby, så vær ops på at mange hotell i Skottland(storbrittania) har små trange heiser, trange ganger, trange trapper, trapper på rare steder osv. Ville derfor prøvd å få rom så langt nede som mulig. Sjekk opp først. Synes Edinburgh var passe stor, men hadde likevel massevis å tilby. Mi favoritt var den botaniske hagen, med "snipp og snapp" ekorn:), og selvfølgelig E.Castle. Kjøp ullklær.
Monajenten Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2007 Ja det har du helt sikkert, tror jeg har spurt før, hehe:) Takk for svar ihvertfall, vurderer å reise i neste uke. Trenger jeg ullklær da også?
prekæs Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Jeg var der i høstferien, og det var grei temperatur. Du klarer deg sikkert fint med vanlig sommertøy. Synes forresten skotter var veldig hyggelige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå