Gå til innhold

trenge noken råd fort...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vært plaga me hard mage ei god stond no, men no har de blitt verre... (meina ikkje på den intime måten)

når baby sparka kjennest de ut som h*n ligg rett innom huda å de e veldi ubehagli.. gjekk på butikken i sta å måtte nesten gå å sette meg i bilen av at de va ubehaglig. går i tilegg me en ekkel følelse kroppen å tenke på de heile tida..

noken andre som har de sann eller kan de vere lite fortstervatn?

børr eg snakke me noken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glemte å sei eg e i veke 35...

takkar for alle svar eg får:)

Skrevet

Er lurt å snakke med føden eller legen din!!!!!

Skrevet

Jeg hadde vond mage i ett døgn, da ringte jeg JM, hun sa at jeg skulle se om det blei bedre til kvelden og om ikke skulle jeg ringe føden, så da gjorde jeg det og det bar rett inn til kontroll. De fryktet fødselen kunne være igang.

Dette er et sp.mål som lege el.l må svare på, ikke vi amatørene her inne...

Skrevet

Trodde dette var typisk kynnere...? Husker det veldig godt fra første graviditet.

Skrevet

Vil ikke tro det er noe alvorlig, men man skal ta følelsen av at det KAN være noe gale på alvor. Det beste er å ta en telefon til jordmor eller lege, fortelle hva det er som plager deg, og så ta det derifra. Det er vi som er gravide som vet aller best om vi har en følelse av at noe ikke stemmer!

Skrevet

Då hadde eg vert inne på føde å alt va berre bra me den lille:)

skal ta noken blodprøver i morga for å vere sikker..

har UL termin den 30 juli, men hadde +16% i vekst å de hørtest ut som ho meite at min termin var rettare:)

Takka for alle svar eg fekk..

Skrevet

Glad for å høre du tok telefonen til føden... vi her inne er ikke eksperter og jeg frykter virkelig at vi en dag skal villede noen til å ikke ta kontakt med helsepersonell

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...