Gå til innhold

Trenger mange svar...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er ikke jeg den som skriver så mange innlegg, eller svar. faktisk ganske få..MEN, jeg har "vanket" på dinbaby noen år nå. Helt fra da snuppa var i magen. Synes det er gøy å lese å titte innom nå å da ;)

Uansett, spm mitt er : jeg å kjærestn hadde en diskusjon idag. Jeg klarer ikke forstå, eller dele syn med han. å jeg lurer på om jeg er den eneste ? Jeg innbiller meg at det er ganske mange som mener det samme som meg, jenter flest i det hele tatt (gutter er ikke med), og han mener jeg tar feil.

En av mine beste veninner har oppdaget flere nakenbilder av andre jenter på tlfn til samboeren sin, og diverse ufine mld. Hun har født 2 barn, er bare 25 år, har noen extra kilo,å strekkmerker. men likevel ei nydelig jente. Tingen er at :

Kjærestn min sa at han skjønte at sambo til veninna mi trengte å se ei pen å slank dame av å til, med tanke på det han har hjemme. Det var fryktelig stygt sagt å tårene mine kom fram. han fikk høre d, å det ble "heavy" diskusjon. Han sa at de fleste mannfolk får det"lille extra" av å se ei pen velstelt dame på byen, på butikken, i et blad, på tv, på nettet, uansett, i hverdagen. Dem hadde et behov for å se flotte damer. enten jeg likte det eller ikke. Allefall når ikke dama hjemme var så flott. eller like flott. Er det virkelig sånn det er ? Mener de fleste jenter også det ??? eller er jeg bare veeeldi trangsynt og tror jenter flest er uenig ? jeg synes det er helt latterlig uansett.

Hadde hun litt extra på magen, å puppene hang litt, så var det en liten opptur i hverdagen å se ei snærten dame en eller annen plass. Jeg ble skikkeli forbanna jeg.

Har dem ikke noe annet å glede seg over, enn ei fin dame her eller der..? tenker jeg.

jeg sa til han, at kjære samboern min, hvis du hadde hadd en slik "ekkel" kropp at jeg måtte lete på nettet for å finne noe fint å se på i hverdagen og få en liten opptur, da hadde jeg ikke orket å leve meg deg. Det skjønte ikke han, og mente at jeg eraaaaaltfor kroppsfixert.

Samboern til veninna mi elsker henne overalt på denne jord(sier han) Så hvorfor mottar han nakenbilder fra "veninnder" på mobilen sin. ? Fordi han har et behov for å se en flott dame, med flott kropp av å til sier den smarte kjærestn min da... Jeg mener, er det ekte kjærlighet,å han elsker henne, så gjør han ikke slikt. Da er han fornøyd med det han har.. Det finnes uttalige flotte damer og kjekke mannfolk i denne verden, og man ser mange av dem hver dag. men er det virkelig en opptur ?? jeg skjønner ikke det.. å ser jeg en kjekk gutt på byen, så er det overhodet ikke " det lille ekstra" for meg. Så nå får vi se da jenter, om dere tenker det samme som meg, eller skjønner dere "mannfolka"

er dere fleste uenig med min mening, må jeg krype ut av skallet, å innse realiteten, at sånn er det bare for mannfolk, om ikke, skal jeg vise innlegge til sambo ;) hehe.

Men setter pris på deres ærlige svar.

ops, dette ble litt langt.. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig enig med deg! Hadde mannen min hatt behov for å kikke på andre jenter for å få det lille ekstra, hadde jeg blitt temmelig forbannet og såret! hadde ikke følt meg god nok. heldigvis er ikke mannen min sånt. Han forguder kroppen min selv med mine strekkmerker og rosin pupper, hehe. Vi var sammen om å få barn!!!

Skrevet

nei, vet du hva! Sånt noe har jeg aldri hørt om! om jeg har maaaange guttevenner som forteller meg alt mulig rart som jeg noen ganger ikke vil vite om! Jeg mener dette IKKE er normalt i det hele tatt. Hørtes ganske forferdelig ut spør du meg! En ting er at vi alle (både gutter og jenter) kan snu oss etter et pent menneske av motsatt kjønn på gaten, men det er da aldri noe jeg ville gjort bevisst "fordi typen har litt ekstra på magen"!!!!! Jeesus! skjønner at du ble forbanna på typen din! og jeg er enig med deg i at hadde jeg syntes gubben så så fæl ut at jeg måtte titte på andre av den grunn så ville jeg ikke orket å være sammen med ham!

gud for noen gubbejævler....

Skrevet

Jeg er absolutt enig med deg og synes nå det som samboeren din sier er ganske absurd. Okei, om de ser på litt bilder på nettet eller i noen blader. Men å få bilder av "ekte" jenter/venninner er for meg grensen til utroskap. Det samme gjelder bilder over nettet av det slaget.

Jeg er selv 25år, med to barn, noen ekstra kg på magen og strekkmerker her og der men jeg vet at mannen min elsker meg som jeg er.

Nei vet nesten ikke hva mer jeg skal skrive, men jeg synes samboeren din har en veldig spesiell mening om dette og tror absolutt ikke det gjelder alle mannfolk.

Er de helt perfekte selv da eller?

Og som deg, jeg får ikke noe ut av å se på andre mannfolk noe sted, det bryr meg ufattelig lite. Men der tror jeg noe mange kvinner er annerledes enn menn.

Men bilder sånn på tlf = "utroskap" for meg

Skrevet

stakkars venninna din! eg hadde nok blitt litt oppgitt om min mann var sånn. noe han heldigvis ikke er..

jeg har født barn, er "bare" 24 år, å har noen kg for mye, små pupper, å strekkmerker.. sikkert masse annet fælt oxo med meg, men du verden min kjære kan ikke få nok av meg!!!

han går konstant å klår på meg, noe som kan være litt flaut da.. han prøver seg på meg hele tiden, han enser ikek andre damer, han vil bare ha MEG MEG MEG!!

om han plutselig måtte ha nakenbilder av damer for å bli tent plutselig, så må jeg være helt ærlig å si, at jeg hadd eikke klart å være sammen med han.. høres brutalt ut, men hadde ikke klart å vært i et forhold, der jeg visste min mann ikke tente på meg lengre...

Skrevet

jeg er helt enig med deg der.. det er lov å titte litt hvis man er på byn eller i butikken og man ser en kjempe kjekk gutt /drit deilig dame.. men syns det er litt for langt å gå når det kommer til at man får sånne bilder på mobilen av såkalte "venninner" jeg hadde klikket i vinkel hadde typen min hatt bilder av venninnene sine på mobilen.. og altså, er man sammen med ett menneske så elsker man hver cm på kroppen dems, uansett om de har strekkmerker, noen kg ekstra eller hva det måtte være.. da er ikke elsker ikke samboeren til venninna di henne så mye, siden han må ha andre "pene" ting å se på.. nei, typen din kom med for dumme kommentarer i denne diskusjonen, er så absolutt ikke enig med han... er enig med deg der ;)

Skrevet

Trur det er ganske naturlig for menn og se på damer på by`n osv. Herlighet vi ser da vel på menn vi også, men det er ikke dermed sagt at vi eller menn får noe "Whow" følelse for det?

Jeg respekterer at mannen min ser på andre, det er nok ganske naturlig, men hadde ikke respektert at han fikk nakenbilder av "venninner" på mobilen. Det hadde blitt noe helt annet.

Det er forskjell på å gløtte på andre, tenke h*n var pen/kjekk og få nakenbilder på mobilen.

Et tips til venninna di. Få ho til å kjøpe poster av den "hunken" og henge opp på soverommet. Er ikke sikkert samboeren hennes er så mye å skryte av i forhold liksom. Se om han aksepterer det! Hun får bare si at hun føler litt behov for en slik plakat. Hun vil vel også ha noe pent og se på.

Om hun ikke mener det er samma, bare for å poengtere og være vrang!

Skrevet

Går det en smekker-lekker dame forbi mannen min, så titter han nok litt ekstra (helt sikkert jeg også, uten om å tippe "den" veien), men jeg er ganske sikker på at det ikke gir han noen opptur i hverdagen liksom. Bare sånn "hun var fin" og så var hun glemt like fort som hun dukket opp! Jeg kikker da litt, men det gir meg i grunn ingenting å se en deilig mann egentlig - jeg har tross alt den deiligste (for meg) mannen hjemme!

Er vi ute på byen, er vi på flørteren med hverandre - det gir kick nok det - for han også tydeligvis...

Hadde mannen min plutselig hatt nakenbilder e.l. på mobilen hadde jeg alvorlig revurdert forholdet. Eventuelt lurt på hva greia var?

Hvis dette høres helt normalt ut for din samboer, så er jeg glad jeg ikke har vært i nærheten av den kameratgjengen ;)

Skrevet

Takk for svar damer =) skal lete opp innlegget litt senere når sambo kommer hjem for å vise han ;) å det at jeg skrev om hvordan veninna mi så ut så var ikke det for å være ekkel eller stygg mot henne eller DERE (oss, som har strekkmerker og noen extra kilo ;) ) Det var for å poengtere at samboern min skjønte godt at samboeren hennes måtte titte på andre flotte slanke damer av å til. med tanke på det han har hjemme ( var hannes korrekte ord)

Noen jeg finner avskylig ( avskyelig ? ) å latterlig.. å jeg deler overhodet ikke hannes syn. Skjønner det ikke heller.

Han burde gå fra veninna mi,mener jeg, men det mente også sambo at var helt feil.Og at jeg igjen fixerte på utseende. han kunne jo elske henne for det. TØV. for da gjør man ikke slikt. !! Sambo var enig da, om at han gikk laaaaaangt over streken, og det var uaksebtabelt det han holdte på med. Så litt vett er det jo i han :P hehe. Men at de fleste jenter deler hans syn om disse kommentarene han slengte ut, tok han veldig feil. Å glad er jeg for det.

Skrevet

Jeg har full forståelse for at man titter litt ekstra på folk som er pene og veldreide. Det er helt natulig - om man er dame eller mann. Særlig menn titter på pene damer. Gutter trenger kun det visuelle for å fantasere, mens vi kvinner ofte trenger litt mer for at vi skal tenne på en fyr. Jeg har ingen problemer med at min samboer titter på pene damer så sant det ikke blir helt åpenlyst og teit foran meg. Jeg titter da på pene menn jeg også...

MEN...... å motta nakenbilder av venninner på mobilen er noe HELT annet!! Jeg hadde aldri godtatt nakenbilder av folk han kjenner! Det er laaang over grensen! Skal han se på nakenbilder så får det være av ukjente mennesker på nettet eller blader etc. Har man et forhold til ei venninne som gjør det naturlig å sende nakenbilder til hverandre så er det noe som er helt galt i utgangspunktet. Iallefall når man har kone og barn hjemme! Jeg syns at å ha et slikt intimt forhold med andre jenter er en form for utroskap! Det er ikke lenger å se en naken fin kropp, men å dele en form for intimitet med en annen jente som ikke er passende når man ikke er singel.

Vel, dette ble langt også.. :-)

Ville bare si at jeg skjønner guttas behov for å se på nakne damer, men et sted går grensen! Man mottar ikke disse nakenbildene fra venninner!

Skrevet

Jeg ser jo kjekke gutter av å til jeg også, på tv eller netter eller byen, uansett, men jeg skjønner ikke behovet demmes. jeg skjønner, jeg skjønner, jeg skjønner idet kke ! Tror aldri jeg kommer til å skjønne det heller=) hehe.

Skrevet

Det er lov å skjerpe apetitten borte bare man spiser hjemme...., sier gutta i det mannsdominerte miljøet jeg jobber i :DDD Men til dems forsvar stikker det ikke så dypt.

Jeg får ingen opptur av andre nakne mannfolk og hadde ikke fått mannen min til å innrømme noe slikt om jeg hadde satt meg på han en gang. Kan hende han gjør det i smug for hva jeg vet, men det ligger i hvertfall ikke for han å være åpen på slike ting.

Tror ikke alle er som mannen til venninna de! Eller mannen din for den sakens skyld. Men lag ikke for mye baluba ut av det. Han har jo ikke vært utro etter hva jeg kan forstå.

Skrevet

Er sååå enig med deg. Hadde blitt dypt såret og forbannet på sambo om han hadde gjort noe sånt. Min sambo leser ikke Vi Menn engang. Jeg spurte sambo om han hadde blitt "kvalm" om narvesen hadde to laaange rekker med nakenblad av menn med muskuløse kropper, slapp penis, erigrert penis, skrevet så rumpehullet også hadde vistes osv. Han svarte ærlig at han ikke misunte oss jenter dette her, han hadde syns det var veldig ekkelt å gå inn på en narvesen butikk om alt var omvendt. Og så har vi da FHM, MANN, Vi Menn og bilblad med damer som står i vanlige kolonialbutikker. Og hva har vi jenter, blad med damer utenpå. Tror vi må gå over til å bli lesbiske hele bunten jenter :)) Vi skal vel egentlig tenne på de flotte jentene utenpå "våres blader"også :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...