Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 noen som har erfaringer med denne bilstolen? hørte i dag at babyen bikker fremover i denne stolen når den sover...det hørtes forferdlig travelt ut og ikke minst ubehaglig for babyen....jeg har kjøpt denne og trodde den var helt topp...
j05-g07-fødeklar Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Jeg har den, brukte den til førstemann og jeg er strålende fornøyd... Kan ikke si jeg kjenner til det problemet...
@nemone Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Jeg er også veldig fornøyd med denne bilstolen - brukte den på førstemann til hun var ett år. Hadde ikke problemer med at hun bikket framover. Synes også stolen er helt genial sammen med trilla - så enkelt å bare klikke inn og ut av bilen og rett i vogn - slipper å vekke opp baby når man har et småærend. Skal helt klart bruke den på nestemann også.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 så bra da:) studerte den litt tidligere i dag,men syns ikke det ser ut om babyen kan bikke framover i den..håper den er bra,jeg har også trillen til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå