Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Tror det ikke er enten/eller for de fleste feite er også utrolig dumme. Hadde de vært litt smartere hadde de ikke vært så feite. Nemlig!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Dette begynner å bli gammelt.. Hørt om kraftig benbygning? Arvelig? Du er trangsynt. MEGET trangsynt. Og du vet at det går ann å være RASISTISK mot andre enn de som ikke er fra Norge? GAMMELT tema.. Og HELT ærlig, INGENTING som du har noe med å gjøre..
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 ååå veit ikke helt jeg.. når jeg ser disse rad magre tuppene som tripper rundt og tvinner tyggisen og håret rundt fingrene og ikke kan noen andre ord enn særriøst ass og lissom så er det vel ikke vi feite som er dummest..
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 og hadde de tynne vært litt smartere hadde dem ikke glemt og spise
Teltpluggen Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 $iljemor: Og så kan vi jo ta en titt på en god del av desse glamourmodellene.. Ikke akkuratt skarpeste knivene i skuffen de heller;)
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 ha ha ha ja Aylar og lene aleksandra!!!! "puppa mine er helt ok altså". det er mine også!!! og de er ekte!! og du ser ikke meg gå ut og lage en sang om dem!!
Teltpluggen Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 Tenkte AKKURATT det samme! Hvis puppa dine er så Jævlig OK så hvorfor trenger du absolutt silikon??
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #9 Skrevet 19. juni 2007 Kraftig beinbyggning har da ingenting med å være feit eller ikke. Feite folk har for mye fett på kroppen helt enkelt. Man kan ha kraftig beinbyggning med veldig lite fett på kroppen. Og man kan ha spe beinbyggning og ha masse fett på kroppen. Skjønner ikke hvorfor så mange feite skylder på kraftig beinbyggning?!?
vero86 Skrevet 19. juni 2007 #10 Skrevet 19. juni 2007 tror ikke størrelsen på kroppen har noe å si på hvor dum du er.Da kan en si at de som er feite er dumme fordi de spiser og de som er tynne er dumme som ikke spiser. Blir ikke så enkelt gitt. Men er enig i det at mange av disse supermodellene kan ikke ha så mye mellom øra;) hehe. Men than again, mange feite har sikkert null imellom øra det og. Blondiner er faktisk ikke dummere enn brunetter;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå