Gå til innhold

Hei..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ny her på barn i magen. Er lei av å prøve, håper det klaffer denne måneden..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hello snuppa!! Velkommen!Gøy du endelig kom deg inn her!Gleder meg til vi skal bli gravide sammen denne mnd!! Hihi!

klem

Skrevet

Hei:)

Velkommen, håper at d klaffer for dere snart.

når har du ikm?

*klemmepå*

Skrevet

Har dere prøvd lenge ? Dette med å gå å glede seg til å kanskje bli gravid - det skjønner ikke jge heller ! Det er jo bare en eneste lang pine !!!!! hehe....

Velkommen hit da ;)

Skrevet

Jeg har mensen nå, men er helt på slutten. Du da???

Skrevet

Vi har prøvd VELDI lenge,føles verfall evig lenge.. Litt over 1 år nå.. Like skuffende hver måned... Åssen ligger du an da??

Skrevet

lille beby: jeg har også mens nå, men jeg tror jeg har hatt sa denne gangen..

Skrevet

Jeg har ringt legen ida, står på venteliste til undersøkelse.. Tenk vis ikke jeg kan få barn...:-(

Har dere prøvd lenge??

Skrevet

Dette er pp nr 15 !!!!

Drittlei akkurat nå....

Har to barn + en MA, så jeg veit jo at det skal gå an....

Skrevet

Kipt å miste. Det virker forferdelig..

Du er verfall heldig som har 2 barn.

Hvor gamle er de?

Skrevet

vi har prøvd snart i 1år.. har fått time til legen begge 2:):)

Skrevet

5 og 7... så nå har jeg litt hastverk, føler jeg - kan jo ikke vente alt for lenge på sistemann...:)

Syns liksom alt var tilrettelagt i fjor, så det ble litt strek i regningen da vi mistet. Og så går jo alle rundt oss og venter på at vi skal " få det til " igjen..... føles iallefall sånn....

Skrevet

Skal kjøpe test på nettet til han, han nekter å gå til legen. Syns det er så flaut. Vi har også prøvd i 1 års tid.

Skrevet

Skjønner at det haster litt da ja., greit å ha de sånn tåli på samme alder..Håper det ordner seg for dere snart..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...