Gå til innhold

Noen som har vært i Edinburgh?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fint for en mamma og en fem måneder gammel gutt til å slappe av i noen dager?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer an på været og interessene til mammaen. Men joa, det er en superkoselig by med et gammelt historisk sentrum og stint av skotter med sær dialekt.

Skrevet

Har vært der, men var da ung og vill... ;-)

Slappet ikke mye av for å si det sånn - he he. Er en fin by i hvert fall.

Står det ok til?

Skrevet

Tja, jeg lever fortsatt.

Tenker på om det er stress med barnevogn eller om det går greit. Har funnet et veldig fint hotell til rett over 2000,- for fire netter, og har gratis flybilletter. Så det er veldig fristende.

Avreise neste mandag. Damen på passkontoret mente jeg hadde passet i slutten av denne uken, men vet ikke om jeg tør å satse på å bestille...

Mammaen vil egentlig bare slappe av og kanskje shoppe litt.

Skrevet

Synes du skal bestille jeg. Får du til nøds ikke passen i slutten av uka kan du jo alltid få sånt et nødpass, eller hva det heter

Skrevet

Vi var på ferie der for to år siden. Da hadde vi ikke barn, men jeg tror virkelig jeg kunne ha reist dit med barn også. Jeg synes det var en av de kjekkeste plassene jeg har vært på ferie. Jeg kommer nok til å reise tilbake dit en gang. Vi gikk mye rundt om kring, shoppet litt (jeg synes jeg fikk for lite tid til shopping, noe min mann IKKE var enig i..hehe). Hadde jeg vært deg, tror jeg jammen jeg hadde tatt sjangsen på å reise. Masse hyggelig folk, enkelt å finne frem og masse god mat:)

Skrevet

Åhh det høres herlig ut!!!

Sitter her og drømmer nå.

Har liksom sjansen så mener jeg bør ta den....hmmmm......

Men var det passet da...var litt treig så er jo min egen feil, men da jeg spurte her inne var det ihvertfall en som hadde bestilt torsdag som var, og fikk det i posten lørdag. Så mest sannsynlig er jeg jo heldig da....

Da er det i så fall en uke til avgang i dag:-o

Skrevet

Jeg har mye familie og er omtrent oppvokst der...:-)

Ble skikkelig syk etter en tur bort nå ja....

Mye fint å se, bra shopping, hyggelige spisesteder og kjekke folk...:-)

Princess Street er hovedgaten med alle de store kjedene GAP, M&S, Top Shop etc etc..

Men beveg deg også i gatene bak, + i gatene ned fra slottet (Royal Mile)

Leith er den nye trendy bydelen ned mot sjøen, mye bra spisesteder og butikker. Der er det også et morsomt marked hver lørdag.

Hvor skal du bo da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...