Gå til innhold

BARNEHAGESEKKER?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter etter en perfekt barnehagesekk! Har sett noen ha en kjempefargerik flott sekk. Ligner på Bergans etc, men er altså ikke det. Har lett rundt på nettet.

Noen som har tips? Gjerne til andre sekker også. Vi har en slitt Bergans 12 liter her, men begge de små må ha ny til barnehagen starter igjen i august. De er veldig mye på lange turer, så sekken må være så god som det går an :-)

OG ha regntrekk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes et merke som heter backman(eller beckman, el. lign.) De ligner på bergans, men jeg synes de er finere.

Skrevet

bokklubbens barn (den med marihøne logoen), har billige greie sekker, minner veldig om bergans sine

Skrevet

Vi har den minste berganssekken, veldig fornøyd med den..

Om du vil ha en enda mindre sekk så så jeg en fin en med gode skulderstropper ol. på Polarn O Pyret.

Skrevet

Vi bruker Bergans Junior 12 l til storebror, men også Beckmann og Norrøna (?) har gode sekker..! Det viktigste er at den har klips mellom skulderstroppene, og hoftebelte når de skal på så mange turer, så blir belastningen minst mulig :-)

Skrevet

hmm.. er veldig fornøyd med den sekken vi kjøpte gjennom bokklubbens barn jeg. men den har ikke regntrekk. men den sitter godt på kroppen og har plass nok til det mine unger trenger på tur i barnehagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...