Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 hvor kan man lese om dette?hvor tette har eller hadde du disse da
jentebabymom Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 trenger ikke å bli det.men den livmortappen modnes fortere når man har rier.
Nicone m.nr.4 Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Jeg har hatt massevis av maserier i alle svangerskap. Det blir ikke åpning av disse! Har vært på bomturer til føden flere ganger på grunn av disse maseriene som kan være både regelmessige og vonde uten at det "teller". Når det er sagt har fødselene gått raskt når det først har vært alvor... Mulig det er en sammenheng der? Denne gangen har jeg tenkt til å vente til jeg får sikre tegn. Bor heldigvis nærme sykehuset. ;-)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 men hvordan merker du at det blir til rier at det ikke er maserier igjen?vil ikke reise igjen til føden for ingenting.er dine maserier veldig vonde?er riene endå vondere.takler ikke det,har nok nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå