Gå til innhold

Hvilken SALT & PEPPER-KVERN har DU??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kostet de? Og hvor nornøyd er du??

 

Jeg kjøpte Rosendahl sine i dag, kosta 299 pr kvern.. Var kjempegode de iallefall.. fikk prøve de i butikken, og da var jeg solgt :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cole & Mason sine elektriske kvern i rustfritt stål.. Kjempefine og gode å bruke.

Skrevet

Har også Rosendahl, veldig fornøyde med dem:-)

Skrevet

Ja er ikke de fra rosendhal geniale?? Ikke skal dem bli tette av damp heller.. Og de har kverna på toppen sånn at man slipper disse ringene med salt og pepper på benken.. Ikke var prisen så ille heller.. Regnet med å måtte ut med 6-700 pr bøsse jeg... :o)

Skrevet

Har i rustfritt stål av Peugout....dyre og dårlige....heldigvis har vi ikke kjøpt de selv. Har lyst på Rosendahl sine...

Skrevet

Vi ønska oss til 30 års dagene våre, fikk en i felles gave fra et vennepar. Var veldig fornøyd med det. Fikk den andre til jul i fjor. Fikk også en fra Ikea (fra søstera til mannen, han fikk den), fungerte veldig bra, men den gikk i søppelet når vi fikk rosendahl kvern nr. 2

Skrevet

Er glad jeg ikke gikk for peugot sine da.. var nemlig desom var alternativet.. elektriske sådan..

Skrevet

Så sprøtt! De kjøpte jeg i dag og! Kjempefine!

Skrevet

Vi har ikke de eletriske....kan jo være de er bedre. De vi har er i allefall skikkelig dårlige...kommer nesten ikke noe ut av de...kan kverne deg grønn:o(

Skrevet

Dem hadde ingen av de utstilte oppsatt for å kunne prøve dem i butikken egentlig, men så sa jeg at jeg ville ikke kjøpe noen før jeg hadde fått prøvd de, for jeg kjøpte salt og pepperkvern til sambo på forrige farsdag på glassmagasinet, og de er så dårlige!! Var rett og slett bortkasta penger!! Så dermed satte hun i batteriet i de fra peuguotkvernene og åpna rosendal sine, og da var den ingen tvil.. hun butikkdama holdt egentlig til peugout sine, men ikke etter at jeg var der i dag og prøvde dem begge, var ingen tvil om at hun hadde tatt feil der sa hun..

Skrevet

Jeg har kjøpt Ferrari sine til 20.000, men vurderer å gi de bort, da de sølte litt salt på duken.

 

Høhø.

Skrevet

Hihi, morsom du ;o)

Skrevet

Hehe. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...