Gå til innhold

noen andre som ikke vet når ikm er???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en SA i uke 6 i mai...begynte å blø 25.mai og blødde litt over en uke....fikk positiv el-test 12.juni...

vet egentlig ikke når jeg skal ha ikm....men kanskje nå til helga, eller over helga eller til neste helgen igjen....hmmm...

aner faktisk ikke..så blir spennende og se..

føler at vi klaffa bra med EL....fikk pos EL-test tirsdag, hadde sex søndag, tirsdag, onsdag og torsdag....så håper spiren sitter...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper på den 26. på deg, jeg :) Selv om periodene varierer mye er det ganske vanlig å regne 14 dager fra EL til IKM. Håper du er superdupermegafertil etter SAèn da.... ikke uvanlig det :)

Lykke til !

Skrevet

Tipper jeg har IKM likt med deg, men er usikker. Har hatt TR bare en gang etter fødsel og vi hadde sex en dag som jeg tror jeg hadde EL. Så har ikke prøvd veldig hardt enda, men kan jo slå følge for å se:) Lykke til, håper du får en spire som sitter!!

Skrevet

Ja, kan ha hatt el i helga. El-testene kom i posten idag, kanskje litt seint å teste, men har lange sykluser.

Er lei av å vente og vente, men satser på at det klaffer i løpet av sommeren:) Lykke til dere tre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...