Gå til innhold

Jordbær og champagne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høres det greit ut å ha kanapeer, Jordbær og Champagne til barnedåpen ? Har lyst til å gjøre det enkelt og hyggelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hvorfor ikke. Syntes det høres godt ut jeg, ihvertfall om det er sommer og varmt.

Skrevet

alkohol i barnedåp?

Ærlig betalt...

Skrevet

Hvorfor ikke alkohol i barnedåp?

Skrevet

Ville valgt alkoholfri musserende vin, mozell eller eplemost. Mye alkoholfritt som smaker godt til jordbær. Det er ikke en vernissage (eller hva de derre kunstutstillingene heter) du skal holde heller da. For meg er alle familiesamlinger der barn er med på alkoholfrie.

Skrevet

Ville heller ikka hatt alkohol i barnedåp. Unger og alkohol hører ikke sammen i min verden. Men vi er jo forskjellige. Hvis dere ikke har barn som gjester så kan dere vel det. Men høres litt vernissage ut ja...

Skrevet

Syntes ikke det gjør noe med litt alkohol. Men er det folk som er litt for glad i det er det kanskje ikke noe særlig. Vi hadde både øl og vin i dåpen. I min familie er vi vant til å kunne kose oss med et glass selv om det er barn der, det er sånn de får et normalt syn på alkohol. Syntes det er helt feil å gjemme seg bort for å ta et glass til maten.

Kos dere med jordbær og champange dere..

Skrevet

Jeg har bodd en del utenfor Norge. Der er det den største selvfølge at ungene er med på festligheter...også der alkohol serveres.

En barnedåp er uansett ikke en fest fest og grøftefylla og dansing på bordene kan man jo ta en annen gang. Ett glass eller to med vin/øl har ikke et barn vondt av å se at voksne drikker.

Høres hyggelig ut med Champ og jordbær synes jeg da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...