KaMa Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Har du landet? Hvor sto du egentlig? Jeg holdt meg til høyre, som tidligere avtalt. Men jeg hadde faktisk gjemt bort et smil, i tilfelle ditt vakre vesen skulle dukke opp på feil side. Smilet kom frem uansett, da det var litt vanskelig å beholde det sedvanlige beinharde steinansiktet mens konserten gikk sin gang.
supergyda Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Jeg er her, men det er ikke meg du ser etter :-D
KaMa Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2007 Koselig at du er her også, men var du på konsert før helgen? Så at Luten lusket rundt i atter ny kledning, men hun svarer jo slett ikke på tiltale... Jeg trenger noen til å bekrefte mine bange anelser, at jeg har vært på tidenes beste konsert. Er det noe poeng i å fortsette å være konsertgjenger nå..?
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Hey, for en fantastisk kveld, det tok bare så sinnsykt av, jeg sto midt på midt foran, og hadde også et ustoppelig lykkelig smil på det ellers steinharde pokertrynet! Ikke landa helt ennå, nei!
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #6 Skrevet 19. juni 2007 Nei, du har helt rett, det er ingen som helst vits i å gå på konsert lenger, det var den absolutte konsert, og jeg som forsåvidt ikke er den fødte disippel hadde gjerne sittet og hørt på den dama drikke te, om så var. Det gir også full angstdemping for aldersangsten.
KaMa Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. juni 2007 Det er vel aldri for sent å bli disippel, selv var jeg vel begynt å svaie inn på en annen sti, men er atter igjen på rett vei. Merkelig at noen som kan synge så rått, og som har lagd så rå musikk kan fremstå som en tvers gjennom varm, inteligent og ydmyk person. Alder er bare et tall, det er i hvert fall bevist.
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #8 Skrevet 19. juni 2007 Så vakker og så rå, så sterk og så sexy, så kompromissløs, så varm og mjuk, så intelligent og kommunikasjonssterk, og med så stor integritet - jeg er vedvarende overveldet.
KaMa Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. juni 2007 Dine adjektiver var langt mer dekkende.. Litt misunnelig på din romplassering, selv om jeg hadde finfin utsikt oppe ved miksepulten. :-) Jeg har omsider landet, men drar frem godstemningen når stuen er ensom og fristende. En digresjon... Går det an å sende bort mannen på tvangsferie? Jeg vil ha ensom stue langt oftere enn jeg har nå...
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #10 Skrevet 20. juni 2007 Hei! Bra å logge seg på til helt fersk melding, da! Din mann kan ta med seg min og dra på gåtur rundt ekvator, da hadde stua blitt så meget bedre hos meg også. Dessuten liker jeg å ligge diagonalt i senga.
KaMa Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 20. juni 2007 Jøss... Er vi her omtrent samtidig?? Det var/er da en stund siden sist. Jeg pakker ned darlingen og setter ham på toget. Kan dere plukke ham opp på Oslo S en gang i løpet av morgendagen, sånn at de kan starte gåturen så fort som mulig? Jeg hadde riktignok husmorferie på de kanter i nær fortid, men det ga bare mersmak. Etter to dager med gledelig gjensyn vil jeg atter lese aviser, bøker og høre på musikk, uten tanke for andre enn meg selv. ...og han hadde nok hatt godt av å strekke litt på beina. Jeg tenker jo selvsagt på hans velbefinnende. Egentlig først og fremst det. :-DD
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #12 Skrevet 20. juni 2007 Å ja, det gjør jeg også - min kan nemlig tenkes å komme ut for en ekkel ulykke om han ikke begynner å gå NUH! Så kan de jo underholde hverandre underveis, min er svært sosialt oppegående og i tillegg god på å sørge for foring og rikelig væsketilgang. Ja, det er så sjelden vi er her samtidig (sjelden vi er her i det hele tatt, egentlig) at jeg i går begynte å lure på om jeg måtte kapitulere for tryneboka, men det byr meg fremdeles imot. Hm, finnes det ingen andre gode løsninger...
KaMa Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 20. juni 2007 Jeg HAR kapitulert for tryneboka, men vurderer å flytte ut igjen, siden jeg ikke egentlig benytter meg noe videre av den. Men man har jo msn? Ikke at jeg klarer å være så aktiv der heller, men jeg er omtrent pålogget hele tiden. Det er sol og det er sommer, og det er dyp og ekte dårlig samvittighet for manglende tilstedeværelse under eksamenslesingen i forrige måned. Jeg bruker rett og slett tiden på å innynde meg hos småfolket i heimen. Og så kommer alt det der andre rekende på en fjøl, sånt som soialisering og husarbeid..
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #15 Skrevet 20. juni 2007 Svart! Ja, sommer er ikke en veldig aktiv tid sånn. Jeg stikker av for en måned i overmorra, en helt nettfri måned (mulig jeg må finne en internettkafe en gang eller to men da kun fordi jeg skal jobbe litt med en som må ta kontinuasjonseksamen), høsten kommer jo imidlertid også en gang... Jeg tror jeg har et seriøst søvnunderskudd, sovner med klea på mens jeg later som jeg leser eller ser tv annenhver kveld... er SÅÅÅ imot å sova burt sumarnatta...
KaMa Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #16 Skrevet 20. juni 2007 En måned uten nett? Det hørtes i grunnen utelukkende deilig ut. Jeg trenger egentlig å få innskrenket valgmulighetene mine. Så lenge dataen står der, så føler jeg at jeg nesten burde fått litt alenetid med den også. Jeg har gitt opp å lese på senga for tiden.. Jeg slukner etter to setninger og har nå begynt på samme siden hver kveld siden Søndag. Men klærne får jeg da av meg. Muligens fordi kåken konkurerer med stekeovnen på sommerstid, når det kommer til temperatur.. Uansett: GOD TUR! :-)
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #18 Skrevet 20. juni 2007 Nettfri og i perioder fri for alt aannet også, som strøm og vann og innedo og sånt, blir deilig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå