lillyvanilly Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 ok, dette blir kanskje litt langt, men for de som gidder... Da jeg var 18 år bodde jeg i Spania, jeg møtte en fyr, vi datet litt og etter et halvt år ble jeg gravid. Da fortalte han meg at han var gift, men lovet meg å støtte meg uansett hva jeg gjorde. Jeg flyttet hjem til norge og fikk babyen. Jeg prøvde alt jeg kunne å få kontakt med han, kontaktet advokater osv osv. Han nektet for at han var far og til slutt gå jeg opp. Da guttungen var 2,5 år flyttet vi til spania igjen. Vi fikk kontakt med pappaen, og han var stolt far, men ville fortsatt ikke skrive under noe papirer. Etter et halvt år dro vi hjem igjen, men fortsatte å holde kontakten og vi dro til Spania hver andre mnd, men han hadde aldri tid til oss, pga kona og den nye dattra si. Etter over tre år med desperat kjemping så ga jeg opp. Jeg fikk meg ny kjæreste, giftet meg og har fått en baby til. Men i dag fikk jeg mail av ei venninne i Spania som hadde møt han ute i helgen. Han sa at nå hadde han skilt seg, og ønsket kontakt med meg igjen og nå hadde han tid til å være far... Jeg blir så sint!!!Han er ikke far til barnet mitt mer. Ungen kaller den nye mannen min for pappa og de har et supert forhold. Hvordan kan han tro at han kan komme nå etter og et halvt år og tro han kan være pappa? Nå er jeg livredd for at han skal kontakte meg...
moimoi Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Hei.. Er han Spansk? Hmmm, hvis han kontakter deg kan du jo bare si at han har hatt sin sjangse og at det er for sent nå, du vil ikke sette barna dine gjennom dette. Det er tydelig at dere ikke betydde mye for han da og at dere kanskje blir litt sånn nummer to? Det var litt som falt meg inn bare... Men uansett han høres ikke ut som en ålright fyr med ordentlige intensjoner, hvertfall når det har gått så lang tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå