trying og kaisa elisebet Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Testa nett no IKM på onsdag, og jaggu kom det ikkje to streker, ein svak og ein sterk, men det var 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tenker å ta ein ny test på onsdag el torsdag for sikkerhetsskyld...... Eg får alltid svake positive tester, så eg hååååååper.. 5 pp etter MA var nok, no håper eg at kroppen er klar!!!!!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Gratulerer:D Da håper jeg du fyker av gårde, og at jeg kommer etter. IKM om 3 dager, men tror ikke det er lovende på meg (ser det på tempene). Denne gangen skal det gå bra for deg
har4barn Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 åh, trying!!!!!!!!!! Gratulerer!!!!!!!!! Nå skrev jeg nettopp en pm til deg, men det var før jeg leste denne utrolige gode nyheten!!!!!11 Nå håper jeg inderlig jeg får lov til å følge med videre. Vi snakkes!!!!!!!!!!!!!!!1
trying og kaisa elisebet Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2007 takk.takk sender masse babystøv******************** *********************************** **************************************' lykke til
Lillegull og spiren Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 åååååååååååååååååååååå...gratulerer såååå masse:) så heldig du er:) kos deg masse med spira og voksende mage:) jeg suuuuger til meg lit baby støv:)
k@ra Skrevet 19. juni 2007 #6 Skrevet 19. juni 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!! Hurra!!! Så du testet positivt på EL-test for noen dager siden. Nå er det vel jubel i hjemmet. Lykke til og gratulerer!!!! Har tenkt på deg;)
løveprinsen <3 Skrevet 19. juni 2007 #7 Skrevet 19. juni 2007 Gratulerer så mye trying. Godt å høre det har klaffet igjen etter MA.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå