Gå til innhold

Lavt blodtrykk = vondt i hodet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en måneds tid siden var jeg på bedriftshelsetjenesten for en slik sjekk som de tar... da fikk jeg vite at jeg har litt lavt blodtrykk. Har jo ikke tenkt noe mer på det før i dag....

Kan lavt blodtrykk forårsake hodepine? Har hatt hodepine jevnlig i et par måneder nå, men kan ikke sjønne hva det kommer av. Det er skikkelig vondt når det først slår til. Tror jeg blir gal av det snart. Går ut over humøret mitt og de stakkars ungene mine....:-( Tygger paracet så det sputer her for tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lavt BT gir vanligvis ikke så mange syptomer, om noen er det svimmelhet og besvimelser. I alvorlige tilfeller kan hodepine oppstå. Så jeg tror ikke "litt lavt blodtrykk" er nok til å fremkalle hodepine. Var jeg deg ville jeg nok tatt en tur til fastlegen for å finne ut, mer sansynlig kan jo en låsning i nakken eller noe slikt være. Om du derimot har/har hatt migrene kan denne forsterkes av lavt blodtrykk, men av innlegget ditt ser det vel ut som om dette er noe du ikke har vært plaget med før.

Håper iallfall du finner ut hva det er og får behandling som hjelper, er grusomt å gå med hodepine dag ut og dag inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...