Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Var nettopp på tannbehandling på sykehuset (under narkose) trakk tre tenner, så jeg mangler altså fire jeksler, som jeg skal få som bro.. Men kan jeg bleke de andre tennene, selv om det mangler noen? Og hvor lang tid etter tanntrekkingen kan det skje?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Høres mer ut som du har et munnhygienisk problem.. Hva med å starte med tannpuss før du bleker tennene:-)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 hmmm litt mye trøstespising tenker jeg:-)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 For å være dønn ærlig (kan jo være anonym!) så har tre av tennene mine gått tapt pga bulimi! Så det er absolutt ikke noe trøstespising her i gården
♥Prinzessin♥ Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 Er det så lurt å bleke tenner som er preget av syre over lang tid? Tåler de det? Spør tannlegen hva han/hun mener om det. Hvis du skal bleke tennene, bør du selvsagt gjøre det før det settes inn nye tenner. De nye må jo ha samme fargenyanse som tennene du har bleket.
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #9 Skrevet 18. juni 2007 -god råd, ettersom hi kan handle mat, forså å spy den opp like etterpå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå