Bibi m/2 nå (",) Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Har har kynnere flere ganger denne timen....ikke sånt aaau....men kjenner de godt.... Hvordan kan jeg vite om jeg bør begynne å tenke på levering av jenta mi (må ta drosje ca.15min dit og så til sykehus...) Er hyppige kynnere tegn på nær fødsel og isåfall....hvor hyppige ? ps..3 dager til termin...
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Ja dette lurer jeg også på.. Har termin samtidig som deg! :-) Har hatt sterke kynnere i natt og litt i dag. Venter og holder på å bli gal av å lete etter tegn! :-) Moden og alt mulig.. Ble tøyd igår på sykehuset så jeg hååååper jo at det skal skje noe! Kom ut lille beibi..
ziba Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Hei. Jeg hadde masse kynnere flere ganger i timen og om dagen for flere uker siden. Nå er det mye mer sjelden. 33 + 2 nå. Hvis de kommer regelmessig og er vonde er det jo anderledes. Feks fast med noen min mellomrom. Ring føden hvis du er usikker, de kan alltid svare deg Hvor langt er du på vei da? Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå