Bebis120408+150511 Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 og her sitter jeg med negative tester og uten mensen.. hmm...skal ringe legen imrg,men er det flere som har vært i samme situasjon?? Og hva sa legen da?? Hva kan det være? sååååå forsinket eggløsning? fikk utslag på eggløsningtest dag 25 + 35, men nå er jeg på dag 52 og ikke noe har skjedd.. boooorrrring...vil over til ny pp!!!føler altså ikke at jeg er gravid...
1 fjols i huset og ett på vei Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Jeg hadde det som deg denne PP, TR kom ikke før dag 52! Var en tur innom lege en uke før TR kom og tok masse tester osv som selvfølgelig viste at jeg ikke var gravid. Jeg hadde heller ingen symptomer. Legen mente kanskje det kunne være vekttapet mitt (25kg på 8mnd) som kunne være årsaken, han trodde ikke det kunne være psykisk så lenge. Nå er TR snart ferdig med besøket sitt så jeg kan starte en ny runde med prøving Er så deilig at TR endelig kom, håper hun kommer til deg snart også, hørte om ei som TR kom på dag 80 uten at noe var galt og etter det var syklusene normale igjen. Så det er mulig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå