Gå til innhold

snart tre uker siden IKM...


Anbefalte innlegg

Skrevet

og her sitter jeg med negative tester og uten mensen.. hmm...skal ringe legen imrg,men er det flere som har vært i samme situasjon?? Og hva sa legen da?? Hva kan det være? sååååå forsinket eggløsning? fikk utslag på eggløsningtest dag 25 + 35, men nå er jeg på dag 52 og ikke noe har skjedd.. boooorrrring...vil over til ny pp!!!føler altså ikke at jeg er gravid...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt..

Skrevet

Hei, med min første gikk jeg litt over tre uker før jeg fikk noe positiv test, Testet flere ganger men bare negativt. Ringte legen noen dager før jeg testet positivt, og da fikk jeg beskjed om å vente og at den kom siden testene var negativ. Snakket da bare med sykepleier/helsesekreær. Så det er mulig å gå så lenge å likevel være gravid. Men ring du til legen å hør va de mener. Jeg hadde aldri opplevd å være forsinket før så for meg var det veldig uvanlig at den ikke kom.

Skrevet

ok,takk for svar!Jeg har testa blendahvite tester(senest igår) og drakk i helga.. kjempedumt...:( hvis jeg kanskje er gravid...:( det jeg har av symptomer er verking/krampeaktig i leggene, spenninger i tannkjøttet og ØMME pupper..men kan jo være alt annet som skyldes dette:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...