Bebis120408+150511 Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 og her sitter jeg med negative tester og uten mensen.. hmm...skal ringe legen imrg,men er det flere som har vært i samme situasjon?? Og hva sa legen da?? Hva kan det være? sååååå forsinket eggløsning? fikk utslag på eggløsningtest dag 25 + 35, men nå er jeg på dag 52 og ikke noe har skjedd.. boooorrrring...vil over til ny pp!!!føler altså ikke at jeg er gravid...
*guttemamma* Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Hei, med min første gikk jeg litt over tre uker før jeg fikk noe positiv test, Testet flere ganger men bare negativt. Ringte legen noen dager før jeg testet positivt, og da fikk jeg beskjed om å vente og at den kom siden testene var negativ. Snakket da bare med sykepleier/helsesekreær. Så det er mulig å gå så lenge å likevel være gravid. Men ring du til legen å hør va de mener. Jeg hadde aldri opplevd å være forsinket før så for meg var det veldig uvanlig at den ikke kom.
Bebis120408+150511 Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2007 ok,takk for svar!Jeg har testa blendahvite tester(senest igår) og drakk i helga.. kjempedumt... hvis jeg kanskje er gravid... det jeg har av symptomer er verking/krampeaktig i leggene, spenninger i tannkjøttet og ØMME pupper..men kan jo være alt annet som skyldes dette:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå