Gå til innhold

Dere som har har vært kjemisk gravide...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde ikm på lørdag, testet positivt søndag, negativt i dag. Så noen her forslo at det kan være en kjemisk graviditet.

Jeg har hatt en del utflod noen dager, og noen ganger er det litt rosa blod i den, nærmest mikroskopisk, men bittelitt. Er det noe dere som har vært kjemisk gravide har vært borti...? Eller har bare tr kommet som vanlig på ikm eller rett etterpå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ka e kjemisk gravid fornå?

Skrevet

Jeg fikk en mye svakere tr 5 dager forsinket etter min kjemiske graviditet.

Kjemisk graviditet er når egget har blitt befruktet, men ikke klarer å feste seg. Hcg øker og det gir utslag på tester, men oftest svake positive tester. En begynner så å blø når en normalt har ikm eller litt senere

Skrevet

jeg testet positivt for halvannen år siden svakt positiv den ene dagen og morgenen etter begynte jeg å blø og fikk knall negativ test med engang..det var fra positiv til negativ på under 18 timer...jeg tenkte da det var falskt positivt,men nå vet jeg at det var kjemisk..dette var like før mensen skulle komme.

Skrevet

Hei dere

Jeg har et lite oppfølgingsspørsmål ang. kjemisk graviditet. Håper noen har litt peil på dette og kan svare!

Sist periode fikk jeg tr fem dager senere enn forventet ut fra når el (høyst sannsynlig) var. Jeg hadde el-smerter og eggløsningsslim frem til dag 17, da det brått avtok og jeg ble helt tørr. Etter hva tr skulle tilsi hadde jeg, dersom det ikke har vært noe på gang, el 5 dager senere enn hva alle tegnene skulle tilsi. Jeg syntes dette var veldig rart. Har heller aldri hatt en syklus på 34 dager, det lengste noensinne var 29 eller 30 dager før dette.

Spørsmålet er om jeg kan ha hatt en kjemisk graviditet allikevel forrige syklus? Jeg tok flere tester, på dag 31og 32. Testene jeg tok var apotektester, som jo trenger høyere konsentrasjon av gravihormonene for å slå ut enn stripsene. Skulle disse ha slått ut uansett, eller kan det ha vært en kjapp kjemisk graviditet som forsinket mensen med 5 dager?

Jeg får det bare ikke til å stemme med at el skulle være så forsinket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...