Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Fikk min første OS i dag, men var jo trekt 36% skatt??! Hvorfor så mye? Regnes det som bi inntekt siden jeg har foreldrepenger i tillegg?
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 det blir regna som bi inntekt når du har foreldrepenger ja:-)
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 skal man informere om at man ikke lenger mottar foreldrepenger og at man skal betale mindre skatt eller skjer det automatisk? de burde jo se det på beløpet, men må jeg levere annet skattekort?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 er ikke sikker,men du skal hvertfall si fra om du får høyere inntekt-så da gjelder nok det andre veien og:-)Og hvis os blir hovedinntekten din kan du jo gå ned på skatten og..og sikkert levere nytt skattekort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå