Gå til innhold

Hvorfor 36% skatt av OS?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk min første OS i dag, men var jo trekt 36% skatt??! Hvorfor så mye? Regnes det som bi inntekt siden jeg har foreldrepenger i tillegg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det blir regna som bi inntekt når du har foreldrepenger ja:-)

Skrevet

skal man informere om at man ikke lenger mottar foreldrepenger og at man skal betale mindre skatt eller skjer det automatisk? de burde jo se det på beløpet, men må jeg levere annet skattekort?

Skrevet

er ikke sikker,men du skal hvertfall si fra om du får høyere inntekt-så da gjelder nok det andre veien og:-)Og hvis os blir hovedinntekten din kan du jo gå ned på skatten og..og sikkert levere nytt skattekort!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...