Babyheaven OVERTID:( Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 hvordan forholder jeg meg nå? har ikke vondt eller noe og kjenner veslemor beveger seg.. har morkaken på fremsiden. Men tenker litt på at jeg hadde morkakeløsning ved forrige svangerskap,og står i risiko for det igjen....
Babyheaven OVERTID:( Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 18. juni 2007 I magen skulle det stå selvfølgelig...
♥Tullerusk♥ Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 HVis du ble sparket i magen så hadde jeg tatt meg en tur til legen og fått UL...Uansett om det er liv eller ikke...Bedre å være litt hysterisk enn ikke...Og du sier jo at morkaken ligger foran og at du er i faresonen fra før så hadde jeg tatt meg en tur...Så kom deg til UL på sykehuset... Godt hun beveger seg da..=o) Lykke til... Klem
persilla med en prins Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Hadde ringt til føden og fortalt hva som har skjedd , skjedde med meg i forje svangerskapet,alt var bra men jeg kom rett inn uten å blunke for man kan aldrig vite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå