Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Lurte på om overgangsstønaden vi får utbet. denne mnd er for mai mnd? Jeg skal ha etterbet. ifrå april, men fikk bet.for 2 mnd, derfor jeg lurer.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Takker for svar. Ser i etterkant at jeg har fått for juni også, var bare trekt en del skatt, derfor ble jeg usikker. Lønner seg å lese skikkelig på slippen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå