Gå til innhold

Hvordan forsikre samboern min?? viktig, hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er en del år eldre enn meg.

Han tror at jeg ser på alle som er yngre i hvit tskjorte og bra armer.

"Du kommer til å bli lei meg og vil prøve noe nytt" "bare vent"

han beskylder meg hele tia når vi er ute å handler for at jeg ser på andre menn. men selv liker han å se på damer...

han har sagt at han ser på andre damer og kommenterer dem for å se om jeg blir sjalu, han liker å ha den "sikkerheten" ved at om jeg stikker av så er det andre han kan ha.

Han er så utrolig usikker og jeg viser overhodet ingen interesse i andre menn. Han tror han er elendig i senga og at han ikke kan kysse.

Han har hatt en del kjærester før som har vært utro og liggi med andre fordi han er så "dårlig i senga"

Jeg kan ikke dra noe sted uten han for da tror han jo at jeg er utro.

Her om dagen da han snakka med en bekjent og jeg kom inn i rommet hørte jeg han sa "Jeg liker ikke offentlig steder fordi Stine sier "ååå alle damer seg på deg" *med nebbestemme* og da ble jeg sjalu fordi jeg trodde han snakka dritt bak min rygg.

Jeg sier nemlig "så du hun glana på deg eller?" for å gi han selvtillit...og jeg sier hele tiden hvor kjekk og digg jeg syns han er. For det syns jeg. Jeg har aldri sett en mer perfekt mann.

Han er herlig i senga og jeg må stønne når vi holder på, da kan han plutselig stoppe opp rett før det går for meg og si "slutt å vær så falsk, du veit at det ikke er noe deilig"...så ødelegger han alt.

Jeg elsker han mer enn noe annet men jeg vet ikke hvordan jeg kan få han til å føle seg sikker på meg.

F.eks når han gjør ting i senga, så stopper han opp og er sjenert og snakker om andre ting for han tror han er så dårlig og at jeg ikke liker det.

Fordi andre han har vært sammen med syns han var elendig i senga og var utro, hvorfor vil han ikke stole på meg?

Jeg skjønner han egentlig, men blir så lei meg.

Tips?

S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rita? Jeg tror dere må lære dere å slappe av litt mer. Når du sier at du gir favorittoralsexen hans hver dag, og har sex flere ganger om dagen, virker det litt overanspent. Hva med å heller prøve å finne på morsomme ting sammen, og la sexen være spontan og lekende? Men det er klart at det som er bygd på svik, gjerne vil ta litt mer tid å bygge opp.

Skryt masse. Har dere vært sammen kort tid, vil den seksulle selvtilliten komme etterhvert. Bli enige om å eksperimentere, og planlegg gjerne litt på forhånd. Sånn at det føles tryggere for han. Det viktigste her er å prate, om man skal bli gode sammen. Ingen er ekspert første gangen med ny partner.

Skrevet

Første tanken min var også "Rita?" da jeg leste dette. Pass på degselv i dette forholdet jente, synes ikke det er riktig sunt å måtte forsikre samboeren sin hele tiden, og det ender bare opp med å sette deg i en underdannig posisjon. Bare enda en måte å kontrollere den andre parten i forholdet på, slik jeg ser det. Han er voksen, ta en voksen samtale med ham.

Skrevet

haha det tenkte jeg og, at det minner om meg. Lurer på hvem du er?

Jeg er ikke sammen med noen lenger, ellers kunne vi kanskje chatta, bare at det var JEG som var den teite samboern og ikke eksen. lol

Skrevet

Rita,

er det slutt mellom deg om barnefaren? Hva har skjedd? Uff,- det kan ikke være så lett for deg nå. Bodde ikke du i England? Skal du flytte hjem nå, eller?

Skrevet

Jeg tror faktisk ikke at jeg ville ha fortsatt i dette forholdet, hvis jeg var deg. Det virker dømt til å mislykkes, og han virker ikke spesielt lojal mot deg. Han gjør deg jo usikker med vilje slik at han skal føle seg bedre på din bekostning. Han virker nesten selvdestruktiv i sin mangel på selvtillit. Jeg ville IKKE ha latt en sånn mann bygge seg opp mens jeg blir revet ned,- dette taper du bare på. Han burde virkelig gå og snakke med noen, for slik skal det virkelig ikke være i et forhold.

Klem,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...