Gå til innhold

Andre som er redd for å håpe????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har IKM i dag...... småkvalm og dårlig humør... typisk premenstruelt, men TR har ikke kommet......

venter å se blodspor hver gang jeg er på do.

Åh, dette hadde vært så utrolig deilig å vært i mål nå....

håpr...håpe...håpe.....

Flere som lurer i dag ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her melder jeg meg inn.. hehe. ikm i dag, vært kvalm en ukes tid, humørsvigninger, men ikke som om jeg skal ha TR på besøk, vondt i magen, stikninger,puppene er definitivt blitt større, samboer elsker jo det :) hikker mye, vet ikke om det er et typisk tegn.. ikke matlyst, alt smaker bare æsj... føler meg bare gravid egentlig, men som du så tør e liksom ikke helt teste meg enda, vil vente noen dager å se, hadde en SA forrige mnd, så redd det skal skje igjen...

Håper det vokser en spire i magen våres nå...

lykke til

Skrevet

en ting til, føler jeg holder inn magen, føles som om magen er i spenn på en måte, selvom e sitter her å blåser den ut så blir det ikke bedre, ikke vondt, men ubehagelig

Skrevet

hei..eg har ikm på onsdag..kjenner meg kvalm og uvel, har gjordt det tidlegere og, men tr har alltid dukka opp..men no har eg så ubehag nederst i magen, buksa føles ubehagleg rundt magen, vil helst gå uten.he.he...sove,sove da er alt som betyr noko no

Skrevet

Kjenner meg igjen !

Ble plutselig kvalm i ettermiddag....på de to andre kom også kvalmen på kvelden den første tiden, men jeg er livredd for å "psyke meg selv gravid".... prøver å overse litt de tegnene jeg syns jeg har hver måned !

Men det hadde jaggu vært greit om tanta holdt seg langt pokker i vold nå.....

Kjenner så vidt stikking i høyre side.

Skrevet

Hei. Jeg melder meg også inn her, IKM idag og fortsatt ingen tegn til TR. Er litt småuggen, men lurer på om det kanskje bare er fordi jeg har spist litt mye dritt de siste dagene... har mensenmurringer i magen, ellers ingenting av eventuelle symptomer, så tipper mensen er på plass i løpet av kvelden - æsj!!

Skrevet

IKM er søndag, så det er lenge å vente til. Har ingen symptomer.....og prøver å ikke håpe for mye slik at jeg blir skuffet når tanta kommer. Jeg tror faktisk ikke det har klaffet denne pp heller. Igår blødde jeg ca 3 dråper blod og det var da en uke til ikm....kanskje det kunne være en festeblødning, jeg vet ikke. Uansett håper og tror ingen ting ennå.....tiden får vise

Skrevet

Jeg hadde ikm på torsdag eller fredag!! Enda ikke kommet...., men menssmertene er der og jeg har konstant trykk fra magen og nedover. Så tr kommer nok, bare godt på overtid. Tok test i går morres så hadde jeg vært gravid så skulle den slått ut da!!! Så utrolig slitsomt å vente på noe du vet kommer, så kommer det ikke......

Skrevet

jeg har også IKM idag.. flyr frem og tilbake fra do, men ingenting kommer.. har pleid å komme på morran før, men ikke et spor idag. tok en test sent idag, men viste negativ.. har fått i meg fler liter med væske idag, men vet ikke om det har noe å si.. men det er så kjedelig med den ventingen.. åååå... håper jeg også, for alle oss håpere:)

Skrevet

jeg har IKM til torsdag, har vært kvalm å uggen i over 1 uke, kastet opp 1 gang, og brekker meg :S stikkinger på høyre side og menssmerter til tider.. er svimmel når jeg reiser meg og føler meg rett å slett bare ute av form... og for å nevne det er jeg helt hard nederst på magen, vet ikke om det er noe?!?! noen som vet??

men når det er sagt så er jeg redd for å bare tro det er psyken som tuller med meg, er jo innbillt gravid hver mnd nesten hehe,,, og hadde en sa forrige mnd ...

masse klemmer, å krysser fingrene for dere jenter :):)

Skrevet

å glemte å si at jeg SORRY jenter.. men bommelommer mye... og det er forgudsskyld ikke likt meg å gå på do å gjøre det 3 ganger om dagen ass...

Skrevet

Høres ut som masse brae symptomer Paulita :)

LYKKE TIL !!!! Jeg går stadig og tar meg på puppene, for de er oppblåste hver måned frem til TR, og når den er i anmarsj så "krymper" de til normalen... så nå går jeg og gruer meg til at jeg skal merke at de krymper......

Trodde ikke det var normalt at puppene ble oppblåst mellom EL og TR jeg, til jeg så et program om noen modeller snakket om de fine "menspuppene" sine - altså at de var oppblåst før mens....

Skrevet

Har plutselig fått menssmerter i korsryggen nå 6 dager før ikm. Kanskje det er ett symptom..........

Skrevet

JA !!! DIsse smertene kan du kjenne ved begynnende graviditet også...

Dessuten ligner det også på begynnende rier.....

*krysser fingrene*

Skrevet

hei. Jeg har også IKM på torsdag. Tok et test bare for å se, men det viste neg. Skal prøve igjen på torsdag om ikke TR har kommet. Har hatt noen av de samme symptomene som deg, men jeg er også slik at jeg ønsker så utrolig mye å være gravid at jeg er redd jeg innbiller meg symptomene. Jeg krysser fingrene for oss:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...