Dollywood Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 en av naboungene sykelet på den nye vogna vår. går det på forsikringen eller hva? hjulet er helt skjevt, går nesten ikke an å trille med den. åh, jeg er så forbanna akkurat nå!
BettyBoob Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 hvis ikke det går på forsikring ville jeg kanskje sagt fra til foreldrene til den som ødela den.... en helt ny vogn er kjipt å få ødelagt!!! og det spiller forsåvidt ikke noen rolle om det var et barn som ødela den.
Dollywood Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2007 jeg sa fra til moren med en gang, men hun bare trakk på skuldrene og sa at det er sånn som skjer, at unger ikke har nok dybdesyn når de sykler osv.....
Dollywood Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2007 men hvilken forsikring går det evnt på da? var ute og trillet tur da det skjedde, var i bunnen av gata der vi bor
Gjest -<<- Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Det går antagelig ikke på forsikringen. Dere kan prøve dere med garantien til vogna, men det er jo tvilsomt. Om dere har reiseforsikring kan dere prøve dere på den også. Om ungen er eldre enn sju år kan foreldrene være erstatningspliktige opp til maks. 5000.
Piken på landet Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Reiseforsikring? Tror den gjelder bare du er utenfor husets fire vegger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå