EnJente_m_EnJente Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Har sett på Carena (tror jeg den heter), noen som har denne ? 899 på babyshop !
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Har Chicco C.t 0,5, er kjempefornøyde med det. Den beste paraplytrillen vi hatt=)
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Jeg har carena sin.IKKE kjøp den!! Brukte den for andre gang i dag og er allerede drittlei den. Knirker som bare pokker og hjulene går tregt. *grr*
Veronica ♡ lille Emilie+spire Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Mclaren sine paraplytriller er knallgode! De koster litt ekstra da..
lego Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Jeg har Carena Easy, og er kjempefornøyd med den som shopping-trille! Var litt stor overgang fra Emmaljunga til den da, men nå elsker jeg den. Ikke at den er den beste, men den er forholdsvis liten å ha i bilen, lett å slå opp og ned. Og til den prisen er den super super. Også har den tilnærmet full liggestilling. Junior er lang, men han krøller beina sammen og sover så søtt i den se. Min også knirket helt sykt etter å ha brukt den litt, men vi kjøpte olje og smurte hjulene. Ble nesten bedre enn som ny.
EnJente_m_EnJente Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. juni 2007 Det ble Carena, hvilken eller akkyrat hva den heter mer enn det vet jeg ikke, men hadde sånn koppbeholder øverst og virket utrolig bra. Trillet med den i byen og har så langt ingenting å si på den, begynner den å knirke skal jeg smøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå