Gå til innhold

hvilken truser er beste etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

aner ikke hvilken jeg skal kjøpe.. tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det må være stor plass i dei til bind.. og gode å ha på.. noen forsag til hvilken??

Skrevet

Lindex sine bomull-boxere, tre for 119,- En str større enn du norm ville brukt. De er gode. Ellers synes jeg faktisk sykehustrusene er best rett etterpå, så de har jeg brukt på sykehuset hvertfall. De er jo veldig luftige. Sist gang fikk jeg noen m hjem også for å bruke om natt, var visst bra med lufting...:)

Skrevet

Netting trusene jeg fikk på sykehuset var de beste å ha på seg rett etterpå. Jeg tok også med meg noen hjem, og brukte de første dagene hjemme. Ellers er vanlig truser helt ok å bruke..

Skrevet

nei nettingtruser er vel i det drøyeste laget.hipsters er jo stort og god passform på.

Skrevet

Kommer til å kjøpe meg noen vanlige truser i litt stor str jeg, mulig jeg rett og slett bruker gravidtrusene mine den første tiden også. Får se det an - er jo førstegangs jeg ;-)

Skrevet

Nå bruker jeg Cubus sine bomulstruser. Selges som to i en pakke. Hvite m/blonde, Sorte med blonde, og noen med blomster i farger.

De er luftige romslige og strammer ingen steder, Får de jo fortsatt opp på magen .... Anbefales som komfort truser

Skrevet

Eg har litt forskjellige truser, nokre hipsters og nokre vanlege. Brukar ikkje større storleik enn vanleg. Det viktigaste er jo at dei er gode på og ikkje strammar nokon plass!

Skrevet

Lurt med litt større truser etter fødselen. Bindene man får på sykehuset er jo enorme, det er vel strengt tatt bleier... :)

Skrevet

Mamma-trusene jeg brukte som gravid. Deilige, store og myke kjøpt på kappahl.

Skrevet

JM sa på sist kontroll at det var greit å kjøpe nettingtruser. Så det har jeg kjøpt. Hehe fikk litt sjokk da jeg så de, jeg trodde faktisk at det var nettopp nettingtruser. At de var som nettingstrømper bare i truser.

Hihi grønn førstegangs ja!! De er grisestygge, men ser veldig behagelige ut da!

Ellers har jeg gått opp en str og kjøpt bommulstruser og hipsters på h&m

Skrevet

Ja, nettingtrusene fra sykehuset er driiitstygge, men så utrolig goode å ha på seg de første dagene etter fødsel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...