Gå til innhold

Tror jenta i magen liker opera...


Anbefalte innlegg

Skrevet

...og spesielt han Pauls Potts... Hver gang jeg har spilt et innslag der han synger er det full rulle inni magen, hehe:) God smak da iallefall:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. Så gøy! En liten operafan du har der inne?

 

Måtte forresten se på profilen din, for jeg kom på kortet jeg fikk av deg på en av hemmelig-venn-rundene. Husker du skrev at du var "en slags mamma", og det fikk jeg aldri helt svar på hva betydde... Men nå skjønte jeg det jo, da :)

 

Så artig at du venter ei lita jente! Det blir nok stas. Den som venter på noe godt... :-)

Skrevet

Næh, så nydelig da!! Husker jeg leste i en svangerskapsbok engang at de små kan reagere på musikk:o) At de hører det.. Ganske koselig å tenke på! Er så rart at de små kjenner oss med engang de kommer til verden, de har jo hørt og følt oss så lenge...

Skrevet

hehe, ja, en slags mamma skal faktisk (med skrekkblandet fryd) bli ordentlig mamma... Spennende tider dette her, men at hun liker denslags musikk i så ung alder er jo ikke til å tro... Og det slår ikke feil, vil jeg kjenne noen livstegn, så setter jeg på Paul Potts... Og det sparker i vei:) Glem is, brus, sukker og dunk på magen!! Her har vi funnet en favoritt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...